Hamsraastteko kaupasta tänään ruokaa?

Minä kävin tänään kaupassa ja hyllyt olivat melko tyhjiä täällä.En itse hamsrannut mitään tänään.

Avainsanat: kauppa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 17:25

En ole varustautunut mitenkään,hyvä vaan kun jatkusi nyt jonkun aikaan,saisi pakastetta vähemmäksi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 17:09

normaalit evästarpeet riipasinmukaani tuossa kaupoilla pistätyessäni, eipä taida olla mitään todellista syytä erikoisvarastointiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 17:59

Ei enempää kuin tavalliset ostokset. Suomessa ei ruoka lopu kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 18:39

Kolme päivää kestävän lakon aikana ei kuole nälkään, eli en hamstrannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 19:14

En hamstrannut, kävin kaupassa. Ihan normi ostokset mukaani lähti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 20:35

Yritin sen verran "hamstrata", jotta sais leivän huomiseks, mut ison kaupan isot hyllyt tyhjänä (ilmeisesti siel ei sit ainakaan napsulaiset olleet käyneet, hih), mut löysin kuitenkin näit "kaasupatonkeja", jotka voin sit aamusella paistaa, kun en nyt ihka viittis ruveta työviikolla ite leipaseen....siin mun hamastrauksein sit oli... ai niin, ostinhan mie viel pari maitoo...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2010 - 20:52

Lähikaupungissa on niin paljon kauppoja että varmasti jokaiselle riittää. Ei tarvitse hamstrata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 22:29

En usko että ruoka kaupoista loppuu .Sen takia en isommalti ostanut.En tykkää haalita tavaroita jos ei tule syödyksi.Menee syömiseksi koko elämä .Täytyy taukoja pitää.Luulen että on markkinonti kikka löytynyt .Tyhjennetään varastoja.Joku keksinyt keinon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2010 - 22:35

Kaupassa kävin, mutta en hamstrannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 23:23

En todellakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 08:27

En hamstraa. Eilen kokouksen jälkeen kävin Stockalla ostamassa muutamia välttämättömyystarvikkeita. Kyllä siellä kaikkea löytyy, lähes, ja sitä mitä ei ole, ei välttämättä tarvitse.
Meille ei osteta isojen leivänvalmistajien tuotteita joten uskon kaikkea löytyvän koko viikon ajan. Pieni niukkuuskaan ei ole pahasta.
Joillain sensijaan näkyi kärryissään tosi isoja määriä tavaraa, voi olla että olivat sellaisia jotka käyvät harvemmin kaupassa ja ostavat enemmän kerralla muutenkin. Kuvista on voinut nähdä että isoissa marketeissa asioivat ovat "hamstereita", uskovat pula-ajan tulevan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.04.2010 - 09:22

En hamstraa, mutta pieni pakastimeni on kyllä harvinaisen täynnä. Ostin Hullujen päivien tarjouksista kaikkea hyvää ja tarpeellista.