Onko sinulla säännöllinen päivärytmi?

Avainsanat: säännöllienen päivärytmi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 10:37

Minulla on hyvin säännöllinen rytmi , olen niin sairas kropaltani että vaatii raskaat yöunet 6 tuntiia ja lepoa selällään maaten hereilläolo aikana 2 tuntia kerrallaan 4 tunnin välein. Pää painaa, niska väsyy, ja vaakataso lievittää kipua, lääkkeet on myös vahvat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 10:01

Säännöllisesti epäsäännöllinen ei ole ykstotista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 10:06

Erittäin säännöllinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 10:47

Kyllä se melko säännöllinen on ja poikkeukset ovat tervetulleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 11:12

tasasesti mennään päivän tahtiin,
mikä se milloinkin sattuu olemaan,
paha sitä on säänölliseksi sanoa, mutta virkeenä pysyy
(vaihtelu kuulemma virkistää)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2010 - 11:19

Säännöllisen vaihteleva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 13:03

Säännöllisen epäsäännöllinen. Yritän saada säännöllisyyttä elämääni aina välillä, mutta sitten herkästi innostuvanan tyyppinä teenkin jotain ex-tempore ja siinä se säännöllisyys sitten taas menikin vähäksi aikaa. No, eipähän tosiaankaan kyllästy..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 13:15

No,eipä ole mutta siinä on hyvätkin puolensa...Tosin en ole oikeassa kodissani ehtinyt käydä pariin viikkoon.

Lähteet:
Reissumiestä laulattaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 14:50

Koitan pitää päivästä kiinni. Aamulla herään ja illalla nukkumaan ,päiväksi ulos.Mitä sitä muuta, tämän ikäinen kaipaa.Teen ruokaa ja juomaa syömiseksi.Välillä leivon .Siivoon silloin tällöin ,käyn uimassa ja asioilla kaupungissa.Arki askareista täytyy pitää kiinni.Tekemistä löytyy joka lähtöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 15:09

Ei ole, erittäin vaihteleva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2010 - 16:28

Ei ole ainakaan nukkumisen suhteen, ja sen myötä muutkin asiat muuttuvat epäsäännöllisiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 16:41

Ei aikataulua, eikä säännöllisyyttä. Päivä kerrallaan kuten eläkeläisen pitääkin tehdä. Päivien epäsäännöllisyys ja arvaamattomuus pitää mielen virkeänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 16:56

Kyllä on ,yritän pitää päivärytmini säännöllisenä jo lääkkeiden takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 21:03

3-vuorotyöläisen epäsäännöllinen koko elämä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.04.2010 - 17:23

Yritän pitää jotain tolkkua ja järjestystä päivässä.Minusta tuntuu, että sitä voi paremmin, kun asettaa jonkinlaiset raamit elämälle.