Minulla on tuo selkävamma tosi paha, ja tykkään pyöräilystä, nyt vamma on pahentunut ja tarvitsisin aikuisten 3 pyöräisen, mistä ?

Mistä sellaisia saisi ostettua Turun läheltä, ei jalat enää toimi että normaalin pyörän päältä pääsisin pois, ja voisin ajella pitkiä matkoja rauhallisesti sellaisen kolmipyörän kanssa.

Lisätty: 21.04.2010 - 09:23

Minä otin yhteyttä noihin ehdottamiin linkkeihin, vain terveyskeskukset lääkärien lähetteellä niitä saa. Minä haistatin arvauskeskuslääkärilleni , vanhaa karvahattua, ja hänen diagnoosin perusteella minä olisin vielä Neurologin tutkimius jonossa ja olen onnellinen että kävelypäiviä vielä on ollut ja haluaisin myös pyöräily päiviä. Nummen pyörästä klo 10 jälkeen kysyn, he ovat listalla näitä myyvänä liikkeenä, tilauksesta.Kiitos Ciby.

Avainsanat: aikuisten kolmipyörä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 09:11

siinä hämeentiellä on nummenpyörä sen entisen autoliikeen tiloissa ... uskoisin et heillä on vaikka mitä ... näytti ainakin siltä, kun siellä käväsin viikoositten...huuto.net tai keltainen pörssi kurkkaa noista ...

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 08:30

Täällä on esite ja linkit;
www.malike.fi/alue/76

Tässä paripyörät takana;
www.apu-lahde.fi/application...ItemID=215

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 08:37

Kyllä siellä Turussakin on liikkeitä, joista saa ostettuakin sellaisen, mene Googleen ja kirjoita
aikuisten kolmipyörät, En laita nimiä tähän, kunen tiedä saako tässä mitään mainokseen viittaavaa laittaa.
Ovat taitettavia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 08:46

Puutarhakadulla, melkein Ursininkadun kulmassa (Turussa) löytyy esimerkiksi Tukikohta joka on erikoistunut erilaisiin apuvälineisiin. Heiltä kannattaa ehkä kysyä myös pyörästä. Mikäli heillä ei ole, voivat varmasti auttaa eteenpäin.
Ohessa myös linkki toiseen alan toimijaan.

www.malike.fi/sivu/vuokraamo

Onnea etsintään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 08:58

Kannattaisi ensin kysellä tuolta. Osaavat varmaan neuvoa eteenpäin, ellei heillä ole.

www.turku.fi/public/default....entid=3209

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 09:30

Muuta en osaa neuvoa,kun Kysymään urheiluliikkeestä,jos niitä ei ole myynnissä niin varmaan tilaavat sellaisen.Minäkään en uskalla nousta tavallisen pyörän päälle,kun olen kaatunut pahasti ja olen myös kamalan jäykkä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2010 - 11:16

Tuossa linkissä on myös tuollainen vaihtoehto:
www.handico.fi/tuotteet/polk.../apupyorat

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 22:30

Käsitykseni mukaan olisit riittävän liikuntavammainen saadaksesi lakisääteisiä vammaispalveluja. Otapa selvää invaliditeettisi asteesta ja niistä mahdollisuuksista, joita sinulla on saada laitteita ihan ilmaiseksi vammaisuutesi perusteella. Aloita vaikkapa terveydenhoitajan vastaanotosta. Kaikkiin lähetteisiin ei välttämättä tarvita lääkäriä.