Huomenta napsulaiset. Valtakunnassa kaikki hyvin. Onko sinulla? Kevyttä keskiviikkoa kaikille.

Avainsanat: hyvin valvottu nukuttu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 08:02

Aurinko paistaa ja kahvi maistaa. Elämä näyttää taas valoisat puolensa hyvin nukutun yön jälkeen. Pitäis tänäänki jottai tehrä, mutta ei ole vielä tullut mieleen.
Huomen on hyvä. Toivottavasti myös Sinulla.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 06:26

Hyvää huomenta sinullekin. Minä tänään pihalla järjestelen uusia koristekiviäni ja kannan Mangolian taimeni päiväksi ulos ja illalla sisään jonkun aikaa vielä, otin punakukkaisen Susan on nimeltään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 06:36

Hyvää huomenta! Tänään lähdemme kaupunkiin (Turkuun)katsomaan posti ja miten remontti edistyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 07:11

kaikki hyvin,

ei huolet paina, ei rasitu polla, silloin on hyvä olla

'tänään kotona' päivä alkoi parissa pakkasateessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 07:30

Oliskohan valtakunnassa kaikki hyvin? Heräsin ja avasin TV:n ja sieltä alkoi 7 uutiset. Siellä katajaisen kansan rahaministeri hehkutti, että voi kotiin mentyään kertoa lapsille, "iskin oli tänään kunnon töissä."
Ei kyllä näyttänyt yhtään hikiseltä yksikään ministeri pöydän ympärillä.
Ymmärsin että Suomeen rakennetaan 1000 uutta vispilää joka niemehen notkohon saarelmaan.
Kohta tarvitaan monta uutta ydinvoimalaa että tyvenelläkin saadaan ruis niillä tuuletettua! heh, he.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 08:10

Puolituntia sitten sain silmäni auki ja kipasin katsoon lämpömittaria, lämpöä oli +4°.
Tänään sää lupaa vielä poutaista. Päivän lukujärjestykseen, minun vuoroni on kahvittaa
meidän näkövammaisten porukan piiri tuolla srk.n takkahuoneella. Siellä on aina joku luennoitsija
jostain aiheesta. Ei sen kummenpaa odotettavissa iltapäivällä kotona oleilua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 08:30

Hyvää huomenta sinullekin,valtakunnassa kaikki hyvin,paitsi lääkärille meno heti aamusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 10:16

Valtakunnassa näyttää olevan kaikki ok, ei ole valta salajuonittelun kautta vaihtunut! Omaa elämääni ei ole kukaan pystynyt kaatamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.04.2010 - 11:10

Huomenta sinullekin.
Kyllä kostautui eilinen urakointi tuolla pihalla ja yö meni kipuihin heräillessä, mutta kyllä tämä tästä. Aurinko paistaa lämpimästi ja peipposen siivoavat pihaa siemenistä. Talitintit katselevat kiukkuisena koivunoksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 14:56

Hyvää iltapäivää sinullekin, valtakunnassa kaikki hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2010 - 17:18

Kaikki hyvin. Kaupasta sai jopa ruokaa, vaikka leivät olikin hakusessa. Hamsterit olleet kai asialla.