Lieneekö ketään enää hereillä, muita kuin mie, ihme ja kyllä? Jos on niin kuis kulkee?

Lisätty: 20.04.2010 - 22:16

Toivottavasti saat Ida nukutuksi. Minä valvon sinunkin untasi....duunissa kun olen ja laitoin juuri marjasopan kattilaan, että on aamupuurolle kyytipojaksi.

Lisätty: 20.04.2010 - 22:43

Elä Liisukka kovasti sure. Lämpimiä ajatuksia sinulle täältä. Elämä menee niin kuin on tarkoitettu. Tukenasi olen, itken kun on itkun aika ja iloitsen silloin kun sinäkin olet iloinen.

Lisätty: 20.04.2010 - 22:59

Tsot, tsot raikulipojat...mie kyllä nään teidänkin peräänne. Mukavia hetkiä silti kaikille tasapuolisesti.

Avainsanat: tiistai ilta kuulumiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.04.2010 - 08:31

Minä nukuin jo tuohon aikaan eilen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 20.04.2010 - 22:13

Miekin oon vielä tovin. Heiluin ulkohommissa nelisen tuntia yhtämittaisesti ja nyt on vahvat särkylääkkeet porisemassa että saan nukuttua. Kyllä tämä mökin muorin elämä joskus ottaa sitten koville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 22:18

Olen hereillä..kyyneleet poskia pesee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 22:36

Sirkkaliisakin vielä valvoo ja kuuntelee Hallikaisen laulua,"anna elämälle suunta ja tarkoitus".
Onhan meillä Ida kuitenkin hyvä, vaikka minullakin on kovat säryt, niin Mariaana jo ajattelee
huomista päivää. Mikä Liisukkaa nyt itkettää, voinko minä itkeä kanssasi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 22:52

raikulipojat ne vasta on raitille menossa ... nukkumaan kerkiää sitten joskus toiste ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 23:48

Peli loppui. Hengissä selvisin kaiken napostelun kanssa. Sänky kutsuu uupunutta katselijaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 23:57

Hereillä vielä jonkun aikaa, kiitos kysymästä, hyvin pyyhkii. Kuis sinull?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.04.2010 - 01:52

särkee niin, että onko tässä mitään järkee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.04.2010 - 17:21

Hereillä olin, mutta en Napsussa.