Liikenteessä voi sattua ja tapahtua vaikka mitä. Voiko aivastus aiheuttaa tapaturman?

Avainsanat: aistit tarkkana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 18:53

Kyllä jos se tulee väärään aikaan väärässä paikassa.Tiedän ihan todellisen tapahtuman, kun aivasti kovaa eikä itse sille mitään mahtanut.Tuli kun oli tullakseen.Meni kylkiluu poikki ,suomeksi sannottuna ,vaikka murtui.Sen aiheutti kova aivastus.Miksikäs ei voisi aiheuttaa ja varmaan on aiheuttanutkin monta kolaria.Pissat ainakin tulee housuun jos onnelkkaasti käy.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 19:15

minulla kävi bongarin kans samoin . mutta kylläkin yskäsin oikein kovaa ...oneksi en ollut liikenteessä ..tie mitä päin oisin ajanut siinä kohtaan ja mitä sit ois sattunut...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 19:32

Tapaturmaa en tiedä, mutta olen kaksi tapausta nähnyt kun kaveri on aivastanut ja tekarit lentänyt
katuun. Tavallaan tapaturma sekin.Yläpuolen tekarit olivat molemmillla kerroilla ja samalta kaverilta.
En se ollut minä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 19:42

oikein oli STTkin noteerannut tämän tapahtuman :

"Aivastus johti kolariin Savonlinnassa "

Autoilijan aivastaminen johti kolariin, jossa kaksi ihmistä loukkaantui lievästi Savonlinnassa maanantaina.

Lähteet:
www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/...ssa/553449

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 20:01

Onhan se mahdollista kun oikein kovis aivastaa. Silloin huomio kääntyy muualle tärkeästä asiasta. Yksi niistä on liikenne, ajat sitten millä kulkupelillä tahansa tai kävellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 20:30

Onhan se mahdollista ja todennäköisesti onnettomuuksia on johtunutkin tämän johdosta. kyllä siinä keskittymiskyky häviää vähäksi aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2010 - 20:30

Kaikki on mahdollista, jopa välilevy voi lähteä pahasti paikaltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 21:40

Kyllä uskon sen olevan mahdollista,eihän siinä pysty tekemään mitään,kun oikein tirskuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.04.2010 - 00:41

Kaikkihan on mahdollista, ja Savonlinnassa taisi tapaus jo sattua.

Iltalehti uutisoi näin:

Aivastus johti kolariin Savonlinnassa
Maanantai 19.4.2010 klo 17.08
Autoilijan aivastaminen johti kolariin, jossa kaksi ihmistä loukkaantui lievästi Savonlinnassa maanantaina.

Etelä-Savon poliisin mukaan Kaartilantietä ajanut henkilöauton kuljettaja sai aivastuskohtauksen, jolloin hän irrotti kätensä ratista.

Auto ajautui vastaantulevien kaistalle ja törmäsi toiseen autoon. Molemmat kuljettajat loukkaantuivat.