Mitä arvelet työnvoimavirkailijoiden tekevän työssä,kun eivät voi osoittaa työpaikkoja niitä tarvitseville?

Itse en enää kuulu tähän järjästelmään,kun olen eläkkeellä,mutta harmittaa niiden puolesta ketkä siellä joutuvat käymään vaikka työtä ei olekkaan tarjota.

Avainsanat: työnvoimavirkailija

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 09:46

Hoitavat virkaansa!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 19.04.2010 - 09:52

Onhan heillä mukava tunne kun eivät ole "virattomia". Yrittänevät antaa sympatiaa vaihtelevalla menestyksellä.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 10:09

juovat kahvia ja syövät pullaa keksityissä palavereissa,ja ,muistelevat menneitä etelän virkamatkoja ja lapin reissuja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 10:27

He kyykyttävät niitä työttömiä, laittavat turhille kursseille ihmisiä, ja pitävät pitkiä kokouksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 10:55

Ei ole ainakaan heidän syynsä jos työtä ei ole pahemmin tarjolla.Joillain aloilla taas on työvoimapula.

Lisätty: 20.04.2010 - 13:11

Täytyy lisätä että on olemassa koko Euroopan laajuiset työmarkkinat eli eiköhän se pieni väkimäärä työllisty. Eihän sinnekään uusia tekijöitä ole pestattu jos vanhemmasta päästä on eläköidytty.
Ihmettelen etteivätkö ihmiset näe omaa nenäänsä pitemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 19.04.2010 - 11:01

He toteuttavat niitä työvoimapoliittisia turhia kursseja ja valitsevat niille opiskelijoita tiukoilla kriteereillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 11:14

Niin ei voi työvoimavirkailijoita tikulla pistää silmään, kun ei töitä ole tarjolla,meneppä itseesi jos olisit ko. virkailija ja vähennys olisi pehvan takana, ei sekään ole helppo osa.Suo siellä vetelä täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 12:18

Juoruavat ja kahvittelevat. Muuta en keksi. Ei taida työrintama kukoistaa lama aikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.04.2010 - 12:51

Sanovat työtä hakeville että olet liian vanha. Pistävät ao. henkilön tiedot kiinni koneellaan ja sanovat näkemiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 17:39

Siellä ne toimistossaan käsittelevät niitä työttömien työnhakijoiden papereita, merkkaavat tietokoneelle, että tänään se ja se kävi ilmoittautumassa, Ja kyllähän ne kai aika aktiivisesti koettaa koulutukseen työttömiä laittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 23:14

Mulle sanoi virkailija kerran että töitä olisi ,mutta kukaan ei huoli.Sanoovat neljäkymppinen on liian vanha ja kuuskymppisellä kymmenen hyvää työvuotta edessä.Että näin.Ottaa selvää.