Kuinka monta kertaa olet mielestäsi rakastunut elämäsi aikana?

Tunteilla ei sovi kuitenkaan leikkiä. Eli, kuinka monta kertaa rakastunut (vaiko ihastunut), missä ero mielestäsi?
Ite oman muistikuvan mukaan varmaan 5v kun olin ihastunut isäni työkaveriin ja hän lupas ootella kunnes tuun vanhemmaks niin sitten mennään varmaan naimisiin, ja pettymys suuri kun sitten seuraavana kesänä kertoi kihlautuneensa toisen kanssa ja siinäpä rapisi tämän tytön ensimmäiset unelmat miesten lupauksista, eli ottakaahan huomioon myös mitä sanotte näille pienokaisille jotka teitä ihailevat, etteipä vaikuta heitin koko loppuelämään...

Avainsanat: lapsi rakkaus ihastuminen lupaus unelmat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

uma
Vastattu: 25.08.2008 - 22:03

Muistan kun olin ihastunut alle 10 vuotiaana tätini mieheen , joka oli niin syötävän kaunis (jos miehestä niin voi sanoa) mies ja mukava kaikinpuolin. Mutta ihastus rapisi kun paljastui muutaman vuoden päästä,että se olikin juoppo ja hulttio eikä huolehtinut perheestään. Että se siitä. Mutta nuorena likkana (siis tyttönä, likka on vissiin mustalaisen hevonen??) siitä lienee n.40v rakastuin hulvattomasti yhteen tummaan , pitkään ja tosi komeaan (öhöm..toistenkin mielestä) mieheen. Se olikin sitten menoa eikä meininkiä. Ja naimisissa ollaan vieläkin, mikä lienee harvinaista tänäpäivänä. Niin- ja tärkeintä, että ne tunteet on vielläkin tallella, ihan molemmin puolin. Eihän se enää aina niin tulista ole, mutta kyllä se lempi viellä leimahtaa sillon-tällön. Niin, että voin kyllä sanoa etten ole rakastunut kuin kerran kunnolla, mutta onhan niitä ihastumisia ollut mikä nyt ei ole niinkun mitään. Eikä tässä ole oikein kerennytkään enempiä hötkyillä, kun on nuorena jo kohilleen sattunut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.08.2008 - 21:26

Kerran ja kunnolla.... siitä on jo 45 vuotta kun sanoin tahdon ja tahdon vieläkin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 21:55

siinä n. 5 vanhana minäkin ensikerran rakastuin ja rakkauteni kohde oli n. 20-25 vuotta minua
vanhempi ja varattu, ni ei siit ois tullu mitään. tää on mun huumoria heh. eiku oikeest tykästyin pienenä yhteen tuttuun mieheen, se oli semmonen pikkutytön ihastuminen.
15 vee. sitten taas rakastuin, tottakai eka poikayatävä. no seki tietty semmonen teinitytön ihastuminen. pari muuta seukkaus suhdetta, en tiiä olinko rakastunut vai iahastunut.
2002 marraskuussa alkoi minun aito ja oikea rakkaustarinani. on tänäpänäkin, kihlois ollahan ja yhdes asutaan ja toivottavasti yhdessä ollaan elämämme loppuun saakka.
toivossa on hyvä elää sananlasku sopii tähän lopuksi.

Lisätty: 25.08.2008 - 21:58

AI NIIN UNOHTUI siis kuinka monta kertaa rakastunut?
muutama ihastuminen ja 1 rakastuminen.

Lähteet:
elämäni (rakkaustarinat)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.08.2008 - 23:49

Ensimmäinen kerta odottaa itseään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 10:04

Rakastuin nykyiseen ex-mieheeni 26 vuotta sitten. Menimme naimisiin 8 vuoden seurustelun jälkeen ja erosimme kolme vuotta sitten. En ole lakannut rakastamasta häntä enkä usko, että enää toista kertaa rakastun. Ihastun kenties mutta tosi rakkaudelle ei ole tilaa sydämessä kuin kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 13:10

Kerran

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 23:38

Mulle noi rajanvedot on vähän hankalia, niin tässäkin rakastumisen ja ylikäyvän ihastumisen välille.

Ensimmäinen oli jotakuinkin samanlainen kuin monella muullakin näyttää olleen, 5-6 iässä ja kohteena oli Kaisa 26v , joka oli meillä lapsenlikkana. Sen rakkauden historia vaan on paljon valoisampi teillä näyttää olleen, itse asiassa se ei loppunut koskaan vaan jatkui elinikäisena keskinäisenä luottamuksena ja ystävyytenä joka hyvin kesti molempien erilaiset elämänvaiheet avioliittoineen päivineen.

Koulua kävin 12 vuotta, siitä selvisin viidellä rakastumisella, kertakaikkiaan suuremmoisia kaikki, erot liityivät kasvuun (jomman kumman tai molempien) eivätkä olleet mitenkään raumaattisia.

Aikuistuttuani tahti harveni, mutta aito tunteen palo pysyi yhtä voimallisena. Kolmenkympin korvissa oli sitten vuorossa avioituminen. Se nyt taisi jäädä ainutkertaiseksi kokemuseksi koska ne lupaukset ovat edelleen voimassa.

Ihan rehellisesti sanottuna ja mitenkään rehentelemättä, en osaa vastata kysymykseesi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.09.2008 - 14:35

sillee sopivasti, mitä noita laskemaan, epätarkkaa puuhaa kuitenkin