lentävät testilentoja tuhkapilvessä?

Joiltakin hermo petti! Töihin on päästävä?
www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...03?ref=rss

Avainsanat: testilentoja tuhkapilvessä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 20:09

Rahan hankinnalla on mahtava voima. Se ajaa isoja "firmoja" voitontavoittelussa yhä mielettömämpiin ratkaisuihin. Inhimillinen "pilke" puuttuu silmänkulmasta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.04.2010 - 08:56

Luonnon uhmaamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 09:11

minä en ainakaan lennä tuhkapilvissä,ne lennot on tarkoitettu poliitikoille,heidän kyllä toivoisi lentävän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 12:46

On aikamoista leikkiä ihmishengellä, toivotaan että ei matkustajat lähtisi lennoille joiden turvallisuutta ei voida taata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 15:59

En lähtisi leikkimään ihmishengillä, onhan niitä muitakin matkustus vaihtoehtoja. Vaikka matka kauemmin kestääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 20:49

Olen sitä mieltä koko tuhkasouvista, että ihminen on rakentanut ns. teknisen Baabelin tornin ja kuvitellut olevansa itse Isä Jumala, mutta kyllä se vielä niin on, että ihminen on kuin hyttysen jätös suurmeressä, kun Luoja puuttuu asioiden kulkuuna, Lentäkööt nyt niin paljon tuhkapilvessä kun sielu sietää, mutta poru pois jos sieltä alas tullaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 08:28

taitaa olla niin että nuo lennot olivat pääasiassa kaluston siirtoja paikasta toiseen, niin kertoili Finnairin edustaja tänään aamuTV:ssä. Jos tilanne jatkuu kovin pitkään, siis tuhka ja lentokiellot, silloin alkaa lentoyhtiöitä kaatua (niin kävin syyskuun 11.pvn jälkeen) eli saattavat painostaa avaamaan ilmatilaa mikä ei ole viisasta.