Joko hallitsette avainsanat?

Löysin oppaan niille: www.2kmediat.com/kkmediat/ne...ulutus.asp

Lisätty: 17.04.2010 - 02:39

Taikasana: www.napsu.fi/vastaukset/avai.../taikasana

Avainsanat: avainsat napsussa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 07:22

helpostihan se saattaa unohtua kun innostuu omasta kysymyksestään,
käy minullekin aina silloin tällöin vaikka harvakseen kyselenkin,
katselin omia vanhoja kysymyksiäni ja täyttelin puuteita tältä osin

tämäkin on sellainen opettelu asia ja kun tällä enimmäkseen leikkimielisessä ympäristössä oivaltaa avainsanojen merkityksen, niiden hyödyntäminen verkkokäytössäkin helpottuu/tehostuu siinä samalla

Lähteet:
oma havainto

Kysyjän kommentti

vaikia on selventävää aina keksiä, jos sillä myöhemmin aikoo paikallistaa kysymänsä nopeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 02:36

Yritän ainakin, ja koitan muistaa laittaa ne. Joskus voi tulla unohdus, mutta sehän on korjattavissa oleva asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 05:00

Olen tainnut unohtaa useammin kuin muistaa, mutta mä kyselen aika harvoin mitään... Kokemuksen perusteella ihan Googlella löytää kyllä Napsusta etsimänsä vastauksen eli ei tartte Napsun omalla haulla etsiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 06:57

Eiköhän ne lie jokaisella omalla tavallaan hallussa. Napsun haulla en ole kyllä koskaan mitään hakenut, mutta muilla kyllä ja monesti sieltä tulee linkki sitten napsun sivuille. En usko, että mitään kannattaa kovin vakavasti ottaa...tulee turhaa stressiä ja välttäkäämme sitä. Muuten, huomasin tässä männä viikolla, että me napsulaiset olemme todella ajan hermolla ja joskus meistä otetaan mallia jopa muihin lehtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 06:58

Minulle on tuo avaintensanojen laitto vaikeaa,mutta koitan muistaa laitella ja parantaa tapani täällä napsussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 08:17

Avainsanat laitan ja toivottavasti etsivä löytää, jos on tarvtta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 10:12

hihii hehee .. en ossoo .. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 10:48

Olen niissä haka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2010 - 17:59

Hallitsen, jos kysyn jotain. Harvemmin vaan kysyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 18:33

En hallitse, jätän pian jälkisanat. Yks tykkää tyttärestä, toinen äitistä.Vieläkin kaivan sen kysymyksen esille, kun kerroin, että olen jo 3 lta noussut ylös, arvatkaa mihin nyt suunnnistan, en ymmärrä,mikä avainsana siitä puuttui kun siinä oli lueteltu kaikki nukkumiseen tarvittavat elementit, jos olet herraskaveri
niin voisit sen paremminkin sanoa. Olen yrittänyt niitä Sinun avainsanojasi "tulta munille", nyt sitä sitten
saat vastauksen.
Tästä asiasta en enää keskustele tällä yleisellä palstalla koskaan.

Lisätty: 17.04.2010 - 18:47

Kysyin Sinulta yksityisesti mitä tarkoitit kun sanoit, että piste pitää haussa olla napsun kohdalla.
Et vastannut, joten laitan tähän , jos joku viksumpi vastaisi.