heips napsulaiset ! oletko nyt onnellinen , kun olet kotikamaralla , etkä jossain ulkomailla ilman tietoa , miten kotiin pääsisit

itse olen todella onnellinen ... ja taas olen sitä mieltä , et en lennnä lentokoneilla minnekkään , vaan senkin lennon minkä jossain mielenhäiriössä menin tilaamaan ..
.. perun heti maanantaipäivänä .. :(
ja nyt tilanne on mahdoton.. koska tuo islannin tulivuori saattaa olla esteenä lentämiselle ja kotiin paluulle , jopa viikkoja ... six en haluais olla sielä jossain oottamas kotimaanlentoa..enkä vastaavaan tilanteeseen edes haluais joutua ..huh kaameeta tää nyt on .. ja nuo ihmiset tuolla maailmalla eivät varmaankaan nauti lomastaan..

Avainsanat: lennot ulkomaille ulkomailta kotimaahan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 22:42

Kyllä se on varminta olla koitipaikkakunnalla seurailemassa tilannetta.Kunhan vaan ei lietsottaisi turhaa pelkoa

Kysyjän kommentti

niin onkin.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 22:37

Olen ihan onnellinen, että olen kotimaassa tällä hetkellä. Toisaalta uskon, että jokaisen elämässä on niitä hetkiä, joita itse ei voi määrätä tai sanella, mutta niilläkin hetkillä on tarkoituksensa.... meille annetaan ja meiltä otetaan... sen mukaan mitä hartiamme kestävät.. Useimmiten kestämme enemmän kuin itse luulimmekaan... Kaikella on tarkoituksensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 22:42

kotona on hyvä olla, miksei siis olisi onnellinenkin

mutta toisaalta jos olisin sattunut muualla olemaan, ei tällaiset vastoinkäymiset olisi kovinkaan onnettomaksi tehneet, kokemuksesta arvaisin että lähinnä toimeliaisuus ja kekseliäisyys järjestellä asioita olisi taas vilkaimmillaan

- aina on olemassa muitakin vaihtoehtoja kuin se yksi valmiiksi suuniteltu -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2010 - 22:48

Jos olisin jossain ulkomailla ja ilman tietoa miten kotiin pääsisin, en ottaisi siitä mitään paineita. Mutta kun olen nyt kotona niin ehkä olen sitten onnellinen kun ei tarvitse miettiä kotiinpääsyongelmia. Minä kun viihdyn ihan missä vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 00:31

Mistä tiedät missä olen, minulla on nokiassa netti kans.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 00:43

Ilmojen halki käy lentäjän tie??????????????????????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 02:24

Koti se on paras paikka päällä maan ja kotona on hyvä olla. Ei tämä minulle lentopelkoa aiheuta, lennän jos tarvetta sitten kun tomut ovat laskeutuneet. Ehkä minulla olisi pieni paniikin poikanen, jos olisin maailmalla ja kiirus kotiin. Mutta olen nyt kotipuolessa, ja suomen rajojen ulkopuolelle ei ole nyt hirveää kiirusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 07:06

Kyllä olen todella onnellinen,että olen turvallisesti kotona , enkä tuolla jossain odottamassa epätietoisena,miten päästä kotiin Suomeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 07:13

Olen yleensä aina onnellinen siellä missä kulloinkin satun olemaan ja jos olisin juuri nyt ulkomailla en siitä stressiä repisi. Jatkaisin lomaani kaikessa rauhassa ja tulisin sitten kotiin, kun lentäen pääsee. Mahdollisesti voisin yrittää jotain muutakin konstia, mutta riippuen tietysti siitä missä päin maailmaa sattuisin olemaan. Junat ja laivat liikkuvat, liftaustakin voisin koettaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 08:06

Olen aivan tyytyväinen nettiläinen ja omassa kodissani itsevaltiaana. Ja tiedän,että rollaattorini vie jas tuo
takuu varmasti perille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 08:33

Komppaan Mariaanaa, mitä suotta ottamaan murhetta, vaan jatkamaan lomaa kaikessa rauhassa ja lentäen kotiin. Turha edes tällä hetkellä olisikaan vuokrata autoa tai lähteä junalla tai laivalla, sillä eilisten uutisten mukaan kaikki muut matkustustavat ovat ruuhkautuneet. Antaisin kiireisimpien mennä edellä ja jos ei ilmat selviä, niin sitten ruuhkan jälkeen varaisin muun kyydin. Minulla on 2 viikon päästä lento Roomaan. Toki harmittaa, jos en pääse, mutta jos tilanne on tämä, niin mitä suotta siitäkään ottamaan murhetta, sitten vain vietetään mukava viikko mökillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 18:08

En ota turhia paineita. Kaikki tahtoo mennä joukkohysteriaan heti kun jotain jossain tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 08:53

Ei nyt kannata asian takia hermojaan menettää, päivä kerrallaan. Lähialueelta toki pääsee jollain konstilla kotiinpäin. Ihmettelen tuota jatkuvaa joukkohysteriaa kaikissa vähänkin erikoisemmissa asioissa. Eihän sellaisen kannata olla hysteerinen jos ja kun enimmäkseen istuu kotona, ei käy työssä eikä tarvitse työnkään takia minnekään matkustella. Työssä "raataminen" taas vaatii virkistäytymistä ja aika monelle se on matkustamista. Suuri osa eri puolilla olevia matkustajia ovat liikkeellä ihan työasioissa.