Huomenta napsulaiset. Täällä aamuvirkku on jo lämmittämässä uunia ja pullat ovat pellillä kohoamassa. Teretulemast`aamukaffeelle.

Kysymys kuuluu, että mikä olikaan ensimmäinen ajatuksesi tai mietteesi, kun heräsit?

Lisätty: 16.04.2010 - 06:26

Tekee hillopullia siis täytteeksi tällä kertaa puhaherukkahilloa. Pistän pikalähetyksenä cibylle lämpimäisiä...Tänä aamuna itse siunailin sisäisen kelloni jätättämistä..elimistö hyppää ennen aikojaan touhuamaan vaikka on vapaapäivä, mutta halut ois olleet vielä nukkumisen puolella.

Toinen ajatus iski heti perään ja kyllä nyt harmittaa, kun Tanskan kuningattaren 70-vuotisjuhlat menevät vähän poskelleen tuhkapilven takia.

Sataa tosiaankin, mutta se on vain hyvä. Huuhtoo tuhkatkin ilmasta ja ainakin meillä maa näyttää jotenkin likaiselle talven jäljiltä. Ulkona meinasin puuhastella, mutta menenkin Onnelaan sisälle tekemään vähän esivalmisteluja, että pääsee siirtämään nuo taimet sinne jossain vaiheessa ja elämäntoveri mahtuu taas keittiön työpöydän äärelle leikkaamaan leipäänsä.

Avainsanat: oivallus aamu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 06:15

aatelin et miks toi kello käy niin hiljaa ...suolet huutaa hoosi annaa ...on niin kova nälkä , viimeksi söin 20.00 noin..ja vast 8 labraan, jot haistan jo sinun pullantuoksun ja kaffeen....mut jos pikasesti ehtisit niit viemään lähimpään matkahuoltoon muutaman , niin voisin kyl sen kaffen ite keittää ...olen tuos klo n. 9 - 9.30 täällä matkahuollossa oottelemas sit niit lämpimäisiä...kiitokset :)

Lisätty: 16.04.2010 - 06:17

niin ja vielä hyvää huomenta sinulle , kuin myöskin kaikille napsulaisille :)

Lisätty: 16.04.2010 - 10:16

kiitokset mariaana .. nyt piipahdan matkahuollossa samalla , kun muitakin asioita hoitelen :)

Lähteet:
oma kuriseva maha , mieliteko ja nälkä :)

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta ja siitä, että lämpimäiset maistuivat....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 06:39

Hyvää huomenta sinullekin ja kaikille muillekin. Ensimmäinen ajatus oli harmitella ilmaa kun vähän sataa, olisin mielelläni tuolla pihalla vähän touhunnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 07:16

Hyvää huomenta sinullekin, ensimmäinen ajatus oli että pitää soittaa terveydenhoitajalle ja varata aika hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 07:47

Huomenta vaan ja hauskaa viikonloppua napsulaisille.Itse laitoin juuri laukun kiinne ja lähden tallinnan suuntaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:19

Huomenta aamuvirkkulan emännälle,itse heräsin kuudelta ja ensimmäinen ajatus oli,et vessaan on mentävä.Täälläkin sataa vettä ja se on tervetullutta,kun putsaavat talven hiekkoja pois,ois kamalaa hommaa ilman vettä.keitin kahvit ja tein puuron mikrossa,luin lehden rauhan vallitessa huushollissa,kun mieheni ja kissa vetelivät unta,nyt uudet kahvit tiedossa,kun isäntä heräsi ylös,et kissakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:31

Mariaanalle huomenia vaan. Mulla on vanhanajan silakkalaatikko uunissa hautomassa.Taidampa lähteä sinne aamukahville .Tulen ihan piakkoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:33

Olen vapaapäivällä ja ensimmäinen ajatus tuossa 7 jälkeen: jäisiköhän sitä vielä peiton alle vai nousisko ylös. Päädyin jälkimmäiseen. Harmaa päivä meilläkin ja toivon, että saadaan sadetta, joka putsaisi vielä pölyisiä katuja. Ei auta, vaikka kaduilta hiekat on kerätty jo aika päivää sitten, mutta pöly on jäänyt kiusaksi. Hyvää perjantaipäivää ja iloista viikonloppua napsulaisille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 11:36

En kerinnyt aamulla napsuttelemaan kun olin jo menossa lastenlasten luokse. Nythän se napsuttelu alkoi. Uskon pullasi ovat vielä lämpimiä ja kahvikin kuumaa. Maistuupahan nämä virtuaalikahvit hyvälle.
Niin kaikkein tärkein meinasi unohtua. Hyvää huomenta, vaikka hieman myöhäistä on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 12:16

Huomenet vain, liian myöhään nämä tulee, mutta on käyty jo tohtoritädin luona, niin ei ole aamusutinoihin
paremmin ehtinyt. Mutta jatketaan tästä hyvissä merkeissä. Huomasin Mariaana, että menet Onnelaan ja
se sana osui silmiini, kävin profiilissasi lukemassa siitä kasvihuoneestasi, meillä näk.vam. myös Onnela niminen virkistyspaikka Tuusulassa. Toivotaan, että kasviksesi siellä ovat onnellisia ja saat nauttia
työsi tuloksista syssymmällä. Ja kyllä se hillopulla maistuu iltapäivälläkin kahvin kanssa, joten kiitos vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 13:35

Kiitos ja kaunista päivän jatkoa sinulle. Tulisin sinulle pullakahveelle jos oltaisiin lähempänä toisiamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 14:52

Mikäli tämä on ensimmäinen ja viimeinen kutsu niin olen pahasti myöhässä mutta kukaties osoite navigaattoriin ja aamusumpille. otan tosta napsulaisia matkalta mukaan joten iso pannu kiitos

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 15:39

Kiitos hyvän huomene toivotuksista. Nyt on jo iltapäivä pitkällä, joten en oikein pysty muistelemaan aamua, sillä tein kaikenlaista siellä sun täällä. Olen muuttopuuhissa, tyhjennän kotiani, ja sotken ja järjestän samanaikaisesti. Ja kiitokset kahvista ja pullasta, se on saatu mitä on tarjottu !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 15:59

no mulla oli aamutuimaan sellainen hätä ja hoppu etten joutanut lämpimäisille,
varmaan olisivat olleet hyviä nuo leipomuksesi

.. enskerrallajoskussittenehkäjoskutsutaanjajosjoutaa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.04.2010 - 00:19

Ensimmäiseksi kelloon vilkaisu ja sitten voihkaisu, voi ei, nukuinko näin pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 17.04.2010 - 10:23

Voi harmi, vei nuo yöunet parhaan aamukahveeajan. Sitten pitikin jo rientää pihahommiin, joten en millään ehtinyt pullamaistiaisiin vaikka miten olisi mieleni tehnyt. Mutta jäipähän leipurille itselle sitten enämmän naposteltavaa.