Mikä on paras saamasi lahja ikinä?

Minä toivoin pikkutyttönä ihan hirveästi joululahjaksi korurasiaa, jollaisen näin Anttilan postimyyntikuvastossa. Äiti moitti sitä liian kalliiksi. Riemu oli suunnaton, kun aatoiltana sainkin sen. Se on minulla yhä käytössä.

Avainsanat: mieluisin lahjasi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 08:44

Ensin oma rakas mieheni ,jonka löysin .Sitten omat lapset jotka synnytin terveenä.Jos mennään johonkin tavaraan .Muistan joulun kotona kun olin 10.v.Sain oman soputeltan ,joka minulla on vieläkin tallella.ikää 48v.tta.ainoa lja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 21:58

Olen loppujen lopuksi saanut hyvin vähän lahjoja elämäni aikana. Mutta ehkä kaiken niistä voittaa uutinen uudesta lapsenlapsesta joka oli lapselleni ensimmäinen lapsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:59

tyttäreni molemmatkin , mut tää nuorin syntyi 22.12 jolloin sain viettää ainutkertaisen omalla tavallaan " harmoonisen " joulun siellä laitoksella ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 22:11

Kyllä ne on terveet lapset ja tyttären lapset..kaikki yhtä rakkaita lahjoja..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 01:40

Terveet lapset, ne riittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 06:00

Jos nyt ei ihmisistä puhuta niin oliskohan se tuo iso silkkinen ryijy Intiasta. Se on niin upea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 06:46

Minä kun 40 vuotta täytin, mieheni osti ihan itse 6 timantilla varustetun kultasormuksen ja kokokin oli oikea. Sen jälkeen olen vaan kukkia saanut ja rahaa että saan itse ostaa jotakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:03

Omat rakkaat lapset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:52

Kalliit kaunoluistimet, jotka sain joskus 9-vuotiaana. Näillä kyllä kuitattiin joululahjat, mutta ei haitannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 09:09

Kukas niitä nyt muistaa, lapsuudessa kuitenkin osasi antaa arvoa kaikille saamilleen lahjoille. Isäni osasi valita mukavia lahjoja, samoin kummisetäni. Aikuisena saadut lahjat ovat sitten ihan muuta sarjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 09:14

Lapsi on suurin ja kallein lahjani.Muista lahjoista on polkupyörä,merkiltään Monark .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 10:55

Omat lapset sekä lapsenlapseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 11:14

Lapset ja heidän pikku piiperot ja paaperot. Ovat ainakin minulle ns. elämän suola.
Jokavuotiset isänpäivä Reinot ovat odotettu ja lahjana parhaasta päästä. Eivät kestä kuin yhden kesän kovassa käytössä.
Onkohan niin? "Lahjat ovat lahjattomia varten".

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2010 - 13:24

Kyllä se on poikani ostama vatkain kerran kauan kauan sitten. Oli keskitalvi ja hän tuli kotiin laittoi paketin keittiön pöydälle ja sanoi: siinä on äidille äitienpäivälahja. Minua nauratti, kun äitienpäivään oli vielä monta kuukautta, mutta lahja oli mieleinen. Se on käytössä vieläkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 15:37

Syntymäni tähän taistelevaan planeettaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 15:57

Kyllä suurin asia, mitä elämä minulle on oantanut, on ensimmäinen lapseni, jolloin minusta tuli äiti. Onko mitään ihanampaa ja suurempaa asiaa maailmassa kuin olla äiti jollekin. Nyt minulla on jo kaksi lastenlasta, ja kohta tulee kolme lastenlasta lisää. Siinä ovat kaikki maailman lahjat mitättömiä hiekansiruja ja lasinpalasia lapseen verrattuina.
Mieleenpainuvin lahjani lapsuudesta oli pieni lasten pärekori, jossa oli konta kerrosta Domino-keksejä. Se oli yllättävää, kun syödyn kerroksen alta tuli vielä lisää keksejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 16:24

isot jutut ovat liian isoja paremmuusjärjestykseen pistettäviksi

pienistä jutuista taitaa edelleen paras olla se ensimmäinen puukko (vaarilta viisivuotislahjaksi)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 16:40

Rakas pieni tyttölapseni, joka on nyt jo kohta kaksikymppinen. Niin se aika vierii...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 23:29

Mikäli kyseessä on tavara tai palvelu, niin matka Teneriffalle reilu kuukausi sitten on ollut sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 11:19

Jos nyt puhutaan sellaisesta lahjasta joka on saatu paketista jouluna tai merkkipäivänä niin lapsuudesta ei kyllä muistu mieleen yhtään mitään. Aina tuli jotain, mutta ehkä sitten ei kuitenkaan mitään tosi merkittävää. Isä toi joskus Saudi-Arabiasta työmatkaltaan Ray-Ban aurinkolasit, malli on sellainen lentäjänlasien mallinen joten kertaakaan niitä ei ole tullut käytettyä ulkona mutta toimii ja tummuvat auringossa kuitenkin hienosti. Laatikossa ne ovat vielä tänäkin päivänä ja varmaan joskus käytössäkin... Vanhemmalla iällä vaikka tyttären minulle merkkipäivänä tekemä taulu on kovaa valuuttaa.