Kenestä Suomen seuraava pääministeri Matti vanhasen jälkeen?

Avainsanat: seuraava pääministeri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 21:51

Noista neljästä aivan sama. Jos pitäisi veikata pitkävedossa en sijoittaisi mitään. Kärkipaikka näkyy vaihtuvan aika usein. "Tupademokratia" lopullisen päätöksen tekee ja sillä ei liene mitään tekemistä "galluppien" kanssa. Voi olla vielä joku noiden neljän ulkopuolelta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 21:45

Keskustalla on nyt housut kintuissa. Tuossa juuri TV1:llä selittävät ja vakuuttavat uskottavuuttaan Kiviniemi, Väyrynen, Pekkarinen ja Kaunisto. Näyttää tulevan piiripuheenjohtajien gallup juuri ja siinä Kiviniemi näyttää olevan voittaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:54

Se on vielä arvoitus...voi olla vaikka joku ulopuolinen noista neljätä kärkipäässä olevista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 21:55

Oli hän sitten kuka tahansa, niin toivottavasti hieman järkevämpi noissa yksityisasioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:55

ei muuta väliä, mut toivon todella , et ois parempi muistinen , kuin vanhanen .. ihan huolettaa hänen dementiansa :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 01:43

Heititpäs kinkkisen kysymyksen, tuota pitää harkita vähän aikaa ennenkun osaan vastata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 06:05

Ko ei tiijjä, mutta odotellaan parasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 07:04

kokoomus,,katainen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 07:16

Vanhasen Matti !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 09:13

Kyllä minä olen sitä mieltä, että se tulee sivusta, meneekö ennustukseni sitten pöheikköön ei se
mitään. Puskassahan sitä ollaan oltu Vanhasenkin aikaan. Miten sinne niin huonomuistista porukkaa
onkin kokoontunut, no me äänestäjät olemme nähneet vaan kruunu puolen ei sitä klaavaa ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 09:14

Ei yksikään kepusta mielestäni. nykyehdokkaat eivät täytä pääminsterille asetettavia vaatimuksia. Kepu ei päätä pääministeristä. Kokoomuksen riveistä seuraava pääministeri.

Lisätty: 16.04.2010 - 13:04

Nythän Keskusta valitsee puiolueelle puheenjohtajaa, ei maalle pääministeriä johon virkaan ei todellakaan tehdä valintaa Kepun puoluekokouksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2010 - 13:27

Minun puolestani olkoon kuka tahansa. Ei tunnu vaikuttavan elämääni millään lailla, olkoon nimi sitten mikä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 15:56

Ans kattoo. ennustaminen on vaikeaa varsinkin tulevaisuuden ennustaminen. Lempilauseeni edesmenneeltä poliitikolta vaikka ei ollut välttämättä mieleni mukainen poliitikko, mutta siinä osui totuuteen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 16:36

olis edes jonkunverran tolkun ukko (tai akka) ettei tuon hallituksuksen taso vieläkin laskisi nykyisestä .... ei olisi oikein varaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 23:33

Jos pitää olla keskustalainen, niin olkoon Mari Kiviniemi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 11:26

Toivottavasti ainakin sellainen jonka muisti riittää kauemmaksi kuin pari viikkoa taaksepäin. Nyt kun Vanhaselta kysyy hänen sotkuistaan mitä hyvänsä on vastaus aina sama "tuota en kyllä nyt muista - en mitenkään pysty hahmottamaan tuota asiaa".