iltaa napsulaiset ... täs pien kysäri , ei mikkään tärkeä , mut minulle vain nyt ajankohtainen , jos teille on tulossa postia ..

ja sitä ns. kielivyönalla ootatte , niin rampaatteko alvariinsa postilaatikolla , tai jos te ootatte s.postia niin käyttekö silloin alvariinsa katsomassa , et onko se s.posti jo tullut ? minä en laatikolla ramppaa syystä , et meille tulee aamulla lehti ja n.11 aikaan posti , mut tuo hitsin s.posti on " juoksutanut " :)) minuun jo muutaman päivän .. ja turhaan... :( mikä ihme siin on , jos pyytää lisätietoa tuotteesta , jonka vois ostaa , niin miten voi kestää tiedon anto .. ihmeissään.. alkaa koht epäileen, et ei kyseinen firma haluakkaan asiakkaita ... tai asiakasta :( minua täs tapaukses ...nyt päätin , et en katso sinne luukkuun vähään aikaan.. gategoriast en mittä tie jot älkää siit välitäkö ..

Lisätty: 15.04.2010 - 21:20

vielä sen verran kysyisin , et jos ootatte s.postia eli sähköpostia , niin rampaatteko silloin siellä sähköpostissa alvariinsa vai olenko minä siinäkin tapauksessa poikkeava , kun yhtenään kurkin , joko tietoa ois tullut :)

Avainsanat: postilaatikko kustin polkemana sähköposti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 16.04.2010 - 19:58

Jos on oikeesti kysymyksessä sellainen tosi tärkee posti, niin tottakai minulla kihelmöi ja käyn useasti kattomassa, josko ois tullut... Ei siinä minun mielestä mitään outoa tai ihmeellistä oo...
Harvoin vaan saa sellaista postia, mikä kihelmöittää.... ja oottaa ihan satasella....

Normaalia käytöstä minun mielestä.... Jihuuuu!!!

Kysyjän kommentti

joo ootajan aika on pitkä postiakin ootellessa :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 21:11

Olen arkipäivinä kotona vain loma-aikoina, joten vaikka on kuinka tärkeää postia tulossa, en voi postilaatikolla rampata. Ja kun olen lomalla, yleensä unohdan koko postin enkä rehellisesti sanoen tiedä yhtään, mihin aikaan se meille tulee, ennen klo. 16 nyt kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:15

Ei kerrostalossakaan tarvitse rampata, kyllä sen lehti-ja laskupinon läjäyksen kuulee, jos jotain on
tullakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:32

En ramppaa postilaatikolla, otan postin kun kuljen ohi. Samoin sähköpostia en käy yhtenään tiirailemassa, lueskelen silloin kun varaan siihen aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:33

sähköpostilaatikkoani vilkaisen kolme-neljä kertaa päivässä riippumatta siitä olenko odottavassa tilassa vai en

jos joku firma ei pikaisesti vastaa tarkennuskyselyini, se joutuu henkilökohtaiselle inhokki-listalleni hyvin sukkelaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:39

Posti kulkee ja Kusti tuossa pihalla näkyy keltaisella pyörällä polkee. Posti tulee puolenpäivän jälkeen postiluukusta tuohon eteisen lattialle. Mitä niitä vilkuilemaan (myös sähköposti). Ajatuksella kyllä vielä ehtii. Turha kiire pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 21:50

En kyllä ramppaa kummassakaan tapauksessa. Postiauton havaitsee ja sen jälkeen käyn laatikolla. Sähköpostin katson silloin kun käyn työpisteessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 06:15

Työssä ollessani en voi rampata ja muutenkin katson ikkunasta milloin postin auto tulee laatikolle ja aika tarkkaan joka aamupäivä klo 10.00 maissa. E-maileja odottelen joskus innolla, mutta ei aina tule...vaikka kuinka vuottaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:35

En ramppaa kyllä ne posti ja sähköpostit tulevat jos on tullakseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 16.04.2010 - 13:32

En ramppaa minäkään. Tulevat ajallaan tai jäävät tulematta. Ei se toimitus nopeudu vaikka minuutin välein juoksisin katsomassa.