Oletteko käyneet infrapunasaunassa?Minä viikon loppuna kävin kun,kävimme koko perhe Nokian Eedenissä kylpylässä.Aika jännä kokemus.

Avainsanat: käynti nokian eedenissä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 10:34

Olen käynyt muutaman kerran Viimsin kylpylässä ja Hotjoogan tiloissa. Laihduttavasta vaikutuksesta en tiedä, mutta pistää kyllä aineenvaihdunnan liikkeelle. Saunomisen yhteydessä on tärkeää juoda vettä, ettei pääse nestehukka yllättämään.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 09:59

en ole muistaakseni .. olikohan seaalinen sihen aikaan siuntios , kun siellä kävin, mutta veljeni just sellaisen kaupunkiasuntoonsa laitatti, jot nyt ootelen saunakutsua ... mun tytär kyllä on täysin hurahtanut sihen saunaan .. käy kuntosalin yhteydessä ja väittää jopa , et siel laihtuukin ... tiedä sitten... mut sanoi , et siellä valitsi jopa harrastunnelma , taitaa ola aika mielenkiintoinen paikka :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 11:04

En ole koskaan käynyt,olen lukenut että niitä on kylpylöissä paljon.Olisi ihan mielenkiintoista kokeilla, miltä tuo infrapunasauna kokemus tuntuisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 11:13

Olen käynyt, sähkötarvike liikkeessä, oli tosin kylmä. Ihmettelin että mihin nurkkaan se löylyvesi heitetään?
Ei kuulemma saa heittää mihinkään, ei se mikään sauna sitten ole¨.
Saa sen syövän muutenkin ja paistaa lihansa vaikka liedellä.

Lisätty: 15.04.2010 - 12:37

Minullahan on 2000W infrapunalämmittäjä kylmässä autotalissa. Autooni joskus talvella jouduin vaihtamaan kannentiivisteen. Oli eläkeläiselle hinnat pilvissä korjaamoilla, vanhana ralli miehenä homma onnnitui kotonkin kun tarkeni tehdä sen.
Silloin ostin tämmittäjän mikä oli murto-osa hinnasta. Ainut että muutaman kerran oli perä palaa asentajalta jos liian kauan on yhdessä kohtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 11:33

Olen tosi kiinnostunut kokeilemaan sellaista, eilen kurkkasin jo sisäänkin ja sain ilmaisen tutustumiskäynnin kuntosalislle ja saunaan, ehkä menen ensi viikolla. Insallah. Sellaisen voisin sitten hankkia loma-asunnolle kylpyhuoneeseen. Sehän olisi ihan siisti juttu, ei höyryvesiä kastelemassa saunaa/kylpyhuonetta, ei isoa ja kuumaa kiuasta, jota pitää varoa puolen metrin päästä, eikä löylyvesi ole aina loppu. Sellaisen saunan voisin haluta ihan oikeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 11:44

En ole vaikka se olisi erittäin hyväksi sairaudelleni. Tekisi ihan mieli hommata itselle sellainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 15:01

En ole kuullutkaan moisesta, minulla on infrapunalamppu, käytän sitä miten sattuu, ei se minun särkyihin auta. Että oikein infrapunasaunan, tarpeeks vanhaksi kun elää, tietää kaikesta enemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 15:40

Ei ole ollut tietoakaan, että tuollainenkin vaihtoehto on olemassa. Tuntuu uskomattomalta. Epäilen, että kyseessä on markkinointi kikka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 15:48

Olen käynyt Saarenmaalla ollessani kylpylässä...En kyllä mitenkään hurahtanut siihen...oli vaan kiva kokeilla..Kyllä kunnon sauna on ihan ehdottomasti paras..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2010 - 15:51

Telkkarista siitä kuulin ensimmäisen kerran vasta ihan äskettäin. En kyllä aio kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 02:39

Olen kuullut saunasta, ja haluaisin käydä kokeilemassa miltä se tuntuu. Mutta en ole vielä päässyt testaamaan, tulen kyllä käymään kun tilaisuus tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 17:03

vaikka vähän joka koloon on tullut itsensä tungettuakin, tuo on vielä kokematta eli on tulevia nautintoja (?)