Onko sinulla jäykkäkouristusrokotus ajantasalla?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 08:58

pidetty ajan tasalla, siis voimassa, viimeiset kolmekymmentä vuotta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 08:58

Pari vuotta sitten paikattu ennen World Rundia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 08:59

Kiitos kun muistitit,en yhtään muista onko enää voimassa.Jos ei ole niin täytyypi kävästä tuossa terveyskeksussa uusimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 09:00

Tänä talvena annettiin ns. tehosterokotus. Jäykkäkouristuksen lisäksi siinä taisi olla myös kurkkumätärokote.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 15.04.2010 - 09:35

Olettaisin että on. Tai sitten ei. Pitänee kaivella tuota muistilokeroa milloin olen sen viimeksi saanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 09:39

Kyllä on ja sen huomaa kun se vanhenee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 09:44

Kyllä se on ajantasalla.Uusin sen kun on aika uusia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 10:48

On ajantasalla. Pieni vakuutus suurta harmia vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 15.04.2010 - 11:17

Ei minkäänlaista käsitystä asiasta. Olettaisin että ei ole voimassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 11:18

Kyllä on olen ottanut sen säännöllisin väliajoin.Äidilleni taanoin tuli jäykkäkouristus .Pelastui Meilahdessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 14:23

Kyllä aivan hiljattain taisi olla viimevuoden puolella kun pistettiin, laskeskelin, että se on kait minun kohdallani viimeinen piikki, eiks se ole voimassa 10 vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 15:27

Ei taida olla. En tiedä, mutta ei kai se mitään haittaa vaikka kävisi piikin hakemassa. Nuo ovat sellaisia asioita, joita ei huomaa ilman toisen sanomista. Kiitos vinkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 16:09

Samaten täällä ei varmaan ole enään voimassa...en kyllä muista koska olen viimeksi saanut..piikin..
Pitää varmaan käydä ottamassa sopivan tilanteen tullen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:28

Kyllä on. Vuosi sitten sain viimeksi jäykkäkouristuspiikin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 02:46

On ajantasalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 08:55

Ensi viikolla on aika varattuna työterveysasemalle, laitetaan asia kuntoon, entinen rokote on juuri vanhenemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 12:09

Pitäisi olla, sain sen pari vuotta sitten viimeksi ja nyt talvella sen kuuluisan flunssapiikin.