Entäpä legendaarinen Imatran TT ajo 2010 (Ago, Telpi ym.ym)mukana?

Tästä on ollut keskustelua aiemminkin tänä vuonna

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 01:35

MUISTOJEN IMATRANAJO 24. - 25.7.2010

Imatran Moottorikerho r.y. järjestää Muistojen Imatranajo -näytösajotapahtuman Imatralla 24. - 25.7.2010. Tapahtumaa tähdittävät takavuosien maailmanmestarit: Giacomo Agostini, Phil Read ja Jim Redman. Suomalaisista tunnetuimmat osallistujat ovat Tepi Länsivuori ja Pentti Korhonen. Mukaan saadaan ensimmäistä kertaa myös maailman ainoa tehtaan tukema klassikkotiimi Yamaha Classic Racing Team, joka tuo Imatralle 16 klassikkopyörää. Varsinaisen näytösajotapahtuman lisäksi Muistojen Imatranajo 2010 tarjoaa oheisohjelmaa koko perheelle.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 15.04.2010 - 05:44

Muistojen Imatranajo Imatralla 24.-25.7.2010. >Nähdään takavuosien maailmantähtiä. Suomen tunnetuimmat edustajat ovat T. Länsivuori ja P.Korhonen. Koko perheelle järjestetään ohjelmaa
ajojen aikana. Joten isit lapsineen nyt katsomaan ja äidille vapaapäivät silloin.

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 07:46

Ne olivat jo 50- 60-lukujen vaihteessa ennen MM-kautta joka alkoi 1964. Eräskin turkulainen kahvan kääntäjä kehui kun tuli harjoittelukierrokselta varikolle; "Kolmel pitkäl suoral eht ot piäne torku tanke pääl. Kylm polis täyt ohit nii liki ku suink ukalt".
Nämä nykyiset ovat vain markkinatapahtumia, ei siellä kilpaa ajeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 14:03

Imatran ajot palauttavat muistoja mieleen, kuten myös Ruissalon TT-ajot. MUISTOJEN IMATRANAJO 24. - 25.7.2010

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 20:30

Tarttee käydä kattomassa... Onhan sitä käyty ennekii... sillo nuorena....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 07:52

vanhemmiten pääsee eroon monista asioista, minulla niihin unohtuneisiin kuuluu moottoriurheilu, en seuraa edes nostalgiasyistä