Käytättekö taloyhtiön pyykinpesukonetta? Omani oli rikki ja pesin kaksi koneellista.40 minuuttia kesti koko ohjelma. Tosi nopeaa.

Oma poika vaihtoi hiilet pesukoneeni moottoriin ja taas toimii. Kyllä nuo nuoret osaa.

Avainsanat: pyykinpesukone

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 19:22

Kyllä ne nuoret on näppäriä..ainakin sinun poika,kun pysytyi hiilet vaihtamaan..kun on kalliita noi ammattimiehet..Jos oma kone menee rikki ei ole taloyhtiön konetta,kun asuu omakotitalossa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.04.2010 - 19:32

En ole kertaakaan käyttänyt taloyhtiön konetta. Aina omalla pesen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 19:58

kyllä tää 'perheyhtiön mylly' on ainoa konsti meilläkin ja sitä aikaakin kuluu kohtuullisesti joka pesukerralla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 20:34

Omalla koneella olen aina pyykit pessy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 20:51

Pesen liinavaatteet talon koneella, sillä saan ne kuivattua ja mankeloitua samalla reissulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 21:38

Meidän talossa ei ole taloyhtiön konetta, pesen omalla koneella. Tykkäisin kovasti jos olisi talon kone niinkuin ennen, sai kuivaksi samalla ja mankeloitua. Nyt on kuivattava huoneessa tai parvekkeella ja
just lakanoiden kanssa on pyttymäistä huonoin käsin niitä levitellä ja silitellä.
Mutta minulla on kyllä yksi konsti lakanoille, miten suoristan ne, viikkaan ne kuivina, taittelen ja
laitan nojatuolien pehmusteen alle, niin viikon olon jälkeen ne ovat aika sileät, riippuu tietenkin
paljonko niillä istutaan. Tämä on minun isomummoni tapa kuulemma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 22:30

Käytän ainoastaan täkkien ja sellaisten pesuun ja kuivaushuoneessa ne saa varsin nopeasti kuivaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 02:23

Omalla koneella pyykkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 02:46

Mitä lyhyempi ohjelma, sitä enemmän pesuainejäämiä. Ja, kun ei tiedä, mitä edellinen on siellä pessyt ja millä myrkyllä...
Pesin taloyhtön koneella opiskelijana jonkin aikaa, mutta hankin aika pian oman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 16.04.2010 - 09:10

Ei meillä ole mitään taloyhtiön pesukonetta, jokaisella on omansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 12:55

Ei ole sellaista mahdollisuutta ollut vuosiin. Lapsuusmaisemissa oli mutta kun se kone hajosi ei sinnekään hankittu sitten uutta kun taloyhtiö oli jo silloin suurissa vaikeuksissa.
Oma kone riittää vaatteiden pesuun ja matot pesen itsepalvelupesulassa tai nyt ehkä tuossa Pielisjoen varressa, siinä kun on kymmenkunta pesupaikkaa ja muutama niistä ihan lähellä.