Varmaan jokaisen pihalla on nyt tälläisiä?

Toivottavasti saatte auki?
www.aijaa.com/v.php?i=6066597.jpg

Avainsanat: sinivuokko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 19:15

Mökillä jo varmaan on. Täytyypä huomenna pistäytyä katsomassa. Näkyvät aina ensimmäisenä ja isona ryhmänä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 18:53

No eipä ole. Ei siniä eikä giniä, mutta muutama taimi on tilattuna. Aion kokeilla kasvavatko tällä tontilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:56

vähän ollaan jäljessä,
ensimmäinen sinivuokko avasi tänään varovaisesti kukkaansa, nuppuja jo näkyy runsaasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:59

Ei ole meidän pihalla, on sinivuokoille liian urbaani tämä kortteli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:59

Just tollaisia kukkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 19:06

Tänään huomasin..että pihalla kukkii juuri tuollainen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 19:07

Ei ole minun pihallani, lunta vielä on. Ehkä bongaan kukkia sitten myöhemmin keväällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2010 - 19:31

Jaa, ettäkö kerrostalon pihalla kasvaisi, Heh, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 19:46

Ei ole meillä vielä mutta kohta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 20:36

Ei näy meidän pihalla ainakaan vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 20:52

Ei meidän kaupunkipihassa, mutta veikkaan, että mökillä voisi jo näkyäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 21:31

Eipä kone päästänyt Sinun aijaa sivustolle, hakee liian kauan tai sinne on kova tungos.
Mutta vastauksista päätellen ovat sinuvuokkokuvia katselleet. Minulle ei asfaltti kuki niitä ja maalla on vielä niin paljon lunta, etteivät kuki Keski-Suomessa ehkä missään.