No mikäs se sai tänään hyvälle mielelle?

Kategoriassa löytyy

Lisätty: 14.04.2010 - 20:18

Kauniit krookukset työpaikalla ikkunan alla kukkimassa. Tyytyväinen mummeli. Ihanat napsulaiset kommenteillaan ja vastauksillaan. Lumien katoaminen pihamaalta...ja monet, monet pienet asiat saivat tänään kiitolliselle ja iloiselle mielelle.

Avainsanat: koti työ luonto kevät mieli hyvä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 14.04.2010 - 19:29

Aurinko armas valaisee ja lämmittää. Siinä jo ilon aihetta riittämiin.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 17:40

Kaunis keväinen päivä. Naapurin hakkuutyömaalta saimme korjata talveksi paljon hyvää polttopuuta. Kävimme aikaisemmin hakkaamassa ne klapiksi. Tuli mönkijän peräkärryllinen sekaklapia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:05

Kaunis päivä, pihalla vähän touhusin ja otin aurinkoa kasvoihini ja käsiini.Ja ilo että tulee paljon niitä sipulikukkasia joita syksyllä maahan kaivoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:12

Hyvälle mielelle sai se, että sain käytyä (=koko päivä melki) Ihotautiklinikalla ja testit tehty, mut kyl pikkasen harmitti kun näin kaunis päivä, jottei pihalla voinu olla tään enempää, mut toisaalta, jos en ois ollunna klinikal, niin sitten oisin ollu töissä, joten en sittenkään ois voinu olla ulkona nauttimassa kauniista keväisestä päivästä, joten siinä mielessä oon nauttinu, et asiat etenee ja napsulaisilla mukava päivä näemmä myös:) ja hyvälle mielelle myös se, et huomenna ei mitään "pakollista" menoo, joten jos huomenna tällanen päivä, niin voin nauttia luonnostan ja vast ylihuomenna taas sinne ihotaudeilla käynti, jeeee:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:22

Mahla juoksee jo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:31

Kaunis aurinkoinen päivä..Sai loputkin omenapuut ja pensaat leikattua..ja rojut poltettua..Yhden ikkunapesukeikan tein myös...Nyt senkun napsuttelee..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:33

Aurinkoinen sää, oli oli ilo pyöräillä töihin ja takaisin. Ei enää palele ulkona eikä tarvii kauheasti päällysvaatteita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 18:47

Äsken nauroin ihan ääneen tuolla pihalla kun koira sai vibran koko kroppaan. Korvatkin tärisi eri tahtiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 19:05

Hyvä ystäväni soitti hyvin kaukaa, ja se sai minut hyvälle tuulelle. Se oli tämän päivän piristysruiskeeni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 19:13

Siivosin parvekkeen. Ikkunat pesty, laittia luututtu ja matot puisteltu. On muomen aamulla kiva juoda aamukahvit auringon paisteessa. Ruokakin valmistui ajallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 20:12

Fasaanikukko joka ponnekkaasti yritti ajaa minut evakkoon omalta pihaltani,
päästiin muka jonkinlaiseen yhteisymmärrykseen reviirien rajoista,
ja kun selkäni käänsin se repi puolet meidän krookkuksentaimista ylös maasta

- mitäs siinä muuta teet kuin naurat -

ps. ensi yönä kanit käyvät listimässä loput, näin arvaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 20:37

Minut sai huvälle mielelle ihana kaunis ja aurinkoinen sää.Oli ihana lenkkeilysää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 20:54

Hauska ja hikinen step-tunti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 20:54

Aamu oli kaunis linnut puissa lauloi. Päivä vielä kauniipi ja lämmin, oikein menee luksit pääkoppaan asti.Käytiin puoliltapäivin uimassa, siitä tulee tosi hyvä mieli ja olo.Jotain uskomatonta, kun lämmin vesi hyväillee koko vartaloa uidessa.Nautin siitä ja uimisesta .Kaivoin huonokuntoisia tuoleja ja 2 pirtti jakkaraa joita kunnostelen auringon paisteessa ulkona.Osittelen irralliset ja kraappaan maalit pois,hion sileeksi.Liimailen ,korjailen ja maalailen.Ihanaa hommaa päivänpaisteessa.Kyllä valoisuus lisääntynyt siitä aiemmasta,huomattavasti.Tämmöiset asiat saavat hyvälle tuulelle ja jaksamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 21:27

Hyvälle mielelle hetkeksi minut sai tyttäreni,joka asuu Vesalassa, hän ilmoitti, että lähtee
nyt Kiteelle jonkun ryhmän kanssa. hetken minä iloitsin, että nytpä mummo saa hyvät tuliaiset,
eikös sieltä haeta Kiteen kirkasta vai oliko se kolmasti kirkastettua, mutta perille päästyään ilmoitti, että ei aio kirkasta tuodakkaan. Siinä meni mummon hyvätuuli ja aiottu huppeli pöheikköön.
No ei se tämä todellakaan ollut päivän hyvä hetki, vaan hyvä hetki on juuri nyt. On selvitty yksi päivä taas iltaan suuremmitta kolhuitta. Johan se on hyvän mielen taika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 22:35

Kävin entisen työkaverini kanssa tapaamassa entisiä työkavereitani heidän työpaikallaan. Siellä jaksavat vielä samaan tahtiin, monta vuotta . Me olemme jo päässeet pois, huh. Mutta oli oikein hauska käydä heitä tapaamassa, kaikki oli melkein ennallaan.