HAittaako kaupanlakko teitä perjantaina?

Minua ei haittaa,käyn kaupassa torstaina ja ostan ruoat valmiiksi viikonlopuksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 08:49

Ei haittaa lähden Tallinnaan perjantai-aamuna ja vietän viikonlopun siellä...ja kotona löytyy miehelle ruokaa..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 08:40

Ei haittaa yhtään, voin olla vähän aikaa syömättäkin jos en kaupasta mitään saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 09:14

Eipä haittaa, viereinen K-markert ilmoitti pitävänsä ovet avoinna ja minä en kauppaa tarvi tänään laisinkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 09:46

Ei haittaa, Stockmann on avoinna, Hullut päviät pelastettu! Yksi päivä ei maailmaa kaada kuitenkaan. Vapun aluspäivinä sensijaan voi olla jo toinen juttu, silloin on kolmen päivän lakko mikäli toteutuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 09:51

näillä kulmilla on aina jotain kauppoja auki jos sattuu ostostarvetta tulemaan, eli ei haittaa juuri ollenkaan

Lisätty: 14.04.2010 - 12:00

(tähän olisit voinut laittaa avainsanaksi vaikka "kauppalakko")

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 10:37

Ei haittaa,käymme kaupassa torstaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 10:38

Eilen menimme ruoka ostoksilleS-Markettiin liha puoli oli melko tyhjä tämän edellisen lakon takia.jotakin löytyi silti. joo täytyy katsoa jos joku pienempi kauppa olis auki. Uskon että ruokaa saamme ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 10:47

Tässä on kaksi päivää aikaa hoitaa perjantain ostokset. Ja lauantaina saa täydennystä, joten ei haittaa tippaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 12:33

Ei haittaa yhtään. Käymme kaupassa yleensä vain keskiviikkoisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 13:33

Ei haittaa, olkoon lakossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 15:39

Ei todellakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.04.2010 - 15:58

Ei mitään haittaa minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 18:42

Ei haittaa,käyn huomenna kaupassa ja jos nyt oikein hätä tulee, niin kymmenen kilometrin päässä on iso K-market kuulemma auki klo. 7-21myös tämän viikon perjantaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 19:05

Ei haittaa. Hoidetaan asiat ja ostokset jo etukäteen, niin ei perjantaina tarvitse kauppaan lähteä. Toisaalta, mikäli yllättäviä ostoksia ilmenisi, on osa paikallisista avoinna perjantainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 22:56

Sehän säästää rahaa.Kuten minunkin.Olen iloinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 13:16

No sen verran haittasi että olin postittamassa isoa ja painavaa pakettia ja tietenkin juuri tuo posti-siwa oli kiinni. Kyllä ärsytti raahata se paketti keskustaan asti kun tuossa 3km matkassakin on ihan tarpeeksi, nyt tuli vielä ainakin toinen 3km lisää.