Mistä saisin hyvän voileipäkakun ohjeen ?

Joka olisi helppo laittaa,koska en ole voileipäkakkua koskaan itse vielä laittanut ja nyt olisin innostunut vaikka äitienpäiväksi kokeillut.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 08:54

Mä voin laittaa sulle sellasen tulemaan....

Lisätty: 25.04.2010 - 20:10

Hyväksy mut kaveriksi niin laitan sen yksityisviestinä tulemaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 09:11

Meinasin kirjoittaa, että laitan siskoni reseptin, mutta Petrus lupasi toimittaa Sinulle sellaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 10:40

Kyllä netistä löytyy ohjeita voileipäkakkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 10:46

Kunhan olet keksinyt mitä laitat väliin ja päälle, niin loppu onkin sitten jo helppoa. Ainoa mikä siinä on vaikeaa on oikean kosteuden saaminen. Mutta ohjeilla onnistuu. Tee vaikka pieni koeleipä ensin vaikkapa paahtoleivän viipaleista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 11:55

googlettamalla löytyy lähes rajaton määrä, ota se joka saa parhaat mielikuvat aikaiseksi

(tähän olisit voinut laittaa avainsanaksi vaikka "voileipäkakku")

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 13:26

Googlaten löytyy vaikka kuinka, esim. Kotiliesi-lehden sivuilta uskoisin löytyvän ja myös Elleistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.04.2010 - 21:47

Googlen kautta.