Pääsettekö jo haravoimaan pihaanne?

Minä en,mökillä on vilä paljon lunta.Tuskin vielä vappunakaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2010 - 13:34

se on tehty jo, nyt vaan odotellaan

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2010 - 13:46

Minä olen haravoinut jo pihamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 14:13

En pääse vielä pitkään aikaan. Puol metriä vielä lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 16:51

Kyllä tänään on haravoitu pihaa,ja muutakin puuhattu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 17:01

Huoltoyhtiö sattui olemaan nopeampi kun vähän viivyttelin ja toisaalta siintähän sille maksetaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 17:22

Juu kerrostalossa Hesassa oli pihatalkoot,ja lapsille tarjottiin limsaa ,makkaraa ja vanhemmille olvia.
Nykyasuntoni pihassa ei voi kun nyppiä roskia jos joku heittää ja minä viitsin kerätä niitä pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 18:26

Harvat ne on kun haravoivat. Minä en kuulu noiden harvojen joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2010 - 19:30

Vielä tuolla lunta on paikka paikoin, isojakin kasoja. Haravoikoot ne, joille siitä maksetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 20:06

Ollaan täällä mailla haravoitu,mitä syksystä jäi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 20:32

tänään haravoinut osan täst pihasesta .. mut ressiä en ota vaikka haravoimista riittääkin...huh tulee kyl sellanen olo et APUVA .. saa tulla jeesaa .. . mut kyl se toukokuun loppuun on haravoitu tai sit ei...:) hohhoijaa jo väsyttää , koht nukkumaan ja huomenna jatkan taas :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 21:28

En oo vielä haravan varteen tarttunu kun tuo katolta tullu lumiknööli (noin puol metrii) köököttää tuos takapihan katoksen eessä... hmmm... eikä anna luonto periks, jot menisin sitä lunta levitteleen siitä, jotta sulais nopeammin, se sen saa sulattaa, jok on sen tuonukkii:)
Vapuks ehkä sulaa, ja ehtii haravoimaan? Meitin taloyhtiös on pihatalkoot yleensä vasta vapun jälkeen (asiasta poiketakseni), jolloin saadaan myös mahd. vappuriehasta syntyneet sotkut samalla siivouksella, saas nähä, miten tänä vuonna:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 10:05

Tottakait jos haluan, ei sitä kukaan kiellä. meillä on vapaa-ajan asunnolla sekä keväisin että syksyisin pihatalkoot naapureiden kesken, kohta voisi jo aloittaa kunhan sää vähän lämpiää. Viikonloppuna keräilin katkenneita puiden oksia alueelta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 10:23

Tänään aloitan pihan siivouksen. Kuten joka kevät, haravoin sitä mukaa kun pystyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 23:00

Oikein hyvin pystyn haravoimaan.Otan keväällä vain vähät pois.Syksyisin otan tarkasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.04.2010 - 14:04

Näiltäpiholta ei ole viety talven aikana lumia pois kertaakaan vaan ne on kasattu grillikatoksen takana olevalle nurmialueelle. Menee varmasti vielä pari viikkoa ennen kuin alkaavat puuhaamaan kevätharavointia. Osallistuin siihen viimeksi ja kyllä nytkin jos vaan terveyttä riittää ja olen paikallla.