Ilmoitin lehdessä ja hain ihastustastani ,mutta hän ei vastannut .Kannattaako hänet nyt sitten unohtaa?Olenko joutunut naurunalais

Sain kyllä muita soittoja,mutta ne taisivat olla pilasoittoja minulle Minulle tuli vain paha mieli.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2010 - 14:15

Netti on pullollaan senssipalstoja, ollapa hyvä ja kokeile toista kautta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2010 - 13:20

ei tainnut sinun ihastuksesi lukea sitä lehteä missä sinulla oli haku päällä, koita muita kanavia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 13:34

et sitten ottanut opiksesi vaikka sait monta vastausta kysymykseesi lehti-ilmoittelusta?
siten makaa ku petaa. ehkä kandeis unohtaa. ja kyllä - olet tietyllä tapaa joutunut naurunalaiseksi. toisaalta - voisit nauraa itsellesikin ja unohtaa koko asian sitä myöden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 15:00

Meressä riittää kaloja, turha haikailla yhden perään. Verkot vain vesille. Justus ja Vähäviisas antoivatkin sinulle jo hyvät neuvot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 16:59

Meneppä vaikka Tallinan risteilylle...niissä tuntuu naistenkalastajia liikuvan..
tai jonnekkin tanssipaikkaan,jos sieltä vaikka löytyisi sopivaa seuraa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 17:53

Kyllä nämä netin senssipalstat ja chatit ovat tyhjää höpinää täynnä.
Suomi 24. Galleriaan höpsähdin,mutta vein sen oitis pois, ihan sopimaton minulle.
En tässä enää ole auervaaroja ja kylkiäistä itselleni hakemassa, mutta vain hauskaa
netti kaveria. Seniorinetti on aika mukiin menevä ja tietennii napsu on kuin oma perhe.
Unohda, yritä uudelleen jotain toista kanavaa myöten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2010 - 19:35

Ei kannata etsiskellä menneen talven lumia. Etsi uusi ystävä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 04:48

Sinua odottaa se oikea mies jossain ihan muualla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 10:21

Tahtoo nuo ihastukset olla tuulella käyviä ihmisiä. Parempi sinun on unohtaa koko juttu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 13:10

Taasko kysyt tuota samaa, asia on mielestäni loppuunkäsitelty täällä. Etsivä ei välttämättä löydä edes.... onni tulee eläen eikä etsien.