Onko sinulla kevättä rinnassa?

Minulla on jotenkin ihan villi olo.Miten sinä tunnet kevään läsnäolon?

Avainsanat: kevät villitsee milen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.04.2010 - 10:43

Ai siullakii...en miekään housuissani pysy. Muutaman päivän on ollut todella sisäisesti kupliva olo. Mihinkähän tämä johtaa. Joten rinnoissa on ja molemmissa, kevättä ja kovasti.

Kysyjän kommentti

Nyt paistaa aurinko ja kevät rinnassa vain lisääntyy.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2010 - 10:47

Joo on kevättä rinnassa, olen siirtynyt C-kuppiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 12:29

Ei ole minuun vielä iskenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 13:32

hyvin malttaa olla uinailematta, menoa piissaa eikä tarvitse patistella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 18:18

Aamulla kun kahvia parvekkeella join, niin kuului aikamoinen lintujen konsertti. Kyllä se nostaa hymyn suupieleen ja rinnassa on outo tunne. Taidetaan ottaa kesä vastaan riemurinnoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 18:28

On kevättä rinnassa, polttaa kivasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 22:25

No ei oo vielä oikein päässsyt uudella asuinpaikkakunnalla kevättä rintaan saamaan.
Muina vuosina sen kevään sai Helsingissä silloin kun ylioppilaat lauloivat Gaudeamus Igitur, tuota vanhaa
latinankielistä laulua, Ja Teekkarit haalareineen ja tupsulakkineeen plus reput selässä ilmes-
tyi katukuvaan. Ja H-hetkeä ennen myivät vappulehteään. Samoin iloiset naamarit ja nenät
ilmapallot ja pillit vähän nuorempien käsiin.
Havis Amandan lakitusta läksin kerran katsomaan ja ristin käteni kun sieltä pullosodasta
selvisin pois.
Kaippa se täällä uudella paikallaki kevätmieli tulee, on täällä tuossa keskusaukiolla joku
kraananaukaisujuhla, jonne joku parempi ihminen heitetään.pieneen altaaseen.
Joten minun kevät alkaa luultavasti Vapulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 10:17

Tänä aamuna iski. Piti lähteä niitä molempia tuulettamaan tuonne kivetyksen siivoustalkoisiin.