Kuinka paksu jään täytyy olla, jotta se kestää henkilöautoa?

Avainsanat: jään paksuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 17.04.2010 - 22:07

Vain pohjia myöten jäätyneillä lampareilla uskaltaisin vielä ajaa autolla jäällä. Metrinenkään hauras kevätjää ei kestä autoa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.04.2010 - 07:57

ei se pelkkä paksuus riitä, laatu ratkaisee

katsoppa mitä Nalle sanoo asiasta

www.kolumbus.fi/bjorn.corand...aakuri.htm

ps. tältä talvelta olisi parasta jo unohtaa jäällä autoilun melkein koko maassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 11:12

Enpä menis autossa järvelle, niin vahvaa ei jää olisikaan, että uskaltaisin autolla sen ylittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 21:13

Jos on paksu jää ja hauras..ei kestä autoa..jään pitää kovaa ja tiivistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.04.2010 - 08:28

Uskotaan vähäviisaan vinkkeä. Mutta valitettavan paljon on näitäkin henkilöitä joilla ei ole muuta päässä kuin: ei se ole ennenkään minun allani pettänyt.