loukkaannutteko jos sinä kysyt kaveriksi ja se jota kysyt antaakin kieltävän vastauksen?

Lisätty: 24.08.2008 - 18:20

no onhan sinulla (valperi) näköjään 5 kaiffaria jo tässä napsussa. : )
mulla on 2 ja olen kans ihan tytyväinen. : )

Lisätty: 24.08.2008 - 18:23

muo kysyttiin kaveriksi ja mä kieltäydyin.
yritin kyllä viestitellä kysyjälle että miksi
kieltäydyn, mutta hänpä poisti sen viestin
ja se siitä. en saanut häneltä mitään kommenttia.
(no aina ei voi voittaa, ei edes joka kerta)

Avainsanat: kaveri pyytää kieltäytyä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2008 - 19:39

"joka leikistä suuttu siltä järkeä puuttuu!" sanoi vanha tätini aikoinaan ja sitä samaa tässä tapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.08.2008 - 18:11

no pakkeihinhan sitä useimmat joutuu elämänsä aikana tottumaan, tämä nyt on aika harmiton paikka kokea sellaista, ei pitäisi asiaa turhaa harmitella.

Itseni on vielä helppo virnuilla asialla, kun heti silloin alkupuolella julkisesti ilmoitin, etten tule pyytämään ketään kaverikseni, mutta vastaan myöntävästi todennäköisesti jokaiseen kutsuun (ei ole ollut tunkua, mutten loukkaannu siitäkään)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2008 - 18:18

En itse henk. koht. loukkaannu kaveriksi kieltäytymisestä, jokaisellahan on omat pointtinsa, miks mahollisesti ei kaveriks ryhdy. ja pyytämises/suostumises ois tietty kiva ite tietää, miks suostuin, miks en, vaiko? niin ei tarvii ihte kunkaan 'pähkäillä' asiaa. Reilua, eiks joo?

Lisätty: 24.08.2008 - 19:16

Ei se määrä vaan laatu, eiköstä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.08.2008 - 20:36

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2008 - 21:17

Itse en välitä noista Napsun kavereista ollenkaan.
On liikaa habboilua. :D

Messengerissä on 724 nimeä ja se riittää minulle. ;>

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2008 - 22:18

en loukkaannu, pistä sen ton komian pärstäkuvan syyksi

  Ilmoita asiaton vastaus
uma
Vastattu: 24.08.2008 - 22:46

Eipä tuosta kannata ottaa nokkiinsa. Jos ei joku suostu yrittää toista. Ei tää niin vakavaa ole, emmehän edes tunne toisiamme, todennäköisesti.