Mitä mahtaa maksaa pyörien vaihto, omat valmiit pyörät h-autoon?

talvesta kesään

Avainsanat: pyörien vaihto hankinko mitään

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 18:59

25 € per auto oli jonkun verstaan mainos tuossa tienposkessa

Lisätty: 12.04.2010 - 19:38

kas vaan, onkos näillä pyöränvaihtajilla kartelli ?

Kysyjän kommentti

Sain aika hyvän tuntipalkan ja verottomana kun tein homman autooni tuossa pihallani!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 19:11

Turku 25 €/auto. Puiston pikahuolto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 19:26

25 euroa/auto ne Pirkanmaallakin mainostivat renkaanvaihtoa yhden renkasliikkeen pihamaalla. Ei paha hinta minusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 19:53

Maksan 50 € renkaiden vaihdosta ja säilytyksestä. Kiristetään momennttiin joka tarkistetaa n.100:n ajokilometrin jälkeen, joka renkaassa lukkomutteri. Typen tarkistus. Minusta ei paha tollaseta hommasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2010 - 21:01

En tiedä pyörien vaihdosta, mutta itse renkaat vaihtaen ei maksa mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 21:20

Täälläkin mainostettu 25 euroa..renkaiden vaihto..Joku ilmoitti lehdessä,että tulee kotia vaihtamaan...mutta ei ollut hintaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 21:49

Minulla tyttäreni vaihdattaa lähes aikuisilla lapsillaan ja maksaa siitä pientä taskurahaa.
Minun autoon niitä ei vaihdeta, ennenkö olen lykkinyt sitä niin paljon, että on kuluneet puhki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.04.2010 - 04:37

Yli kolmeakymppiä en aio maksaa vaihdosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.04.2010 - 22:59

20€ on halvin tarjous johon olen törmännyt pääkaupunkiseudulla päivittäin työasioissa liikkuessani.