Jotkut. vastaa kysymyksiin:"Ei tai kyllä"Eikö se oo hiukka tylsää?Vaikka se sinänsä ei haittaakaan!?

Avainsanat: jaa ei vai poissa...?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 19:14

Saisi sitä hieman kirjoitella tarinoita. Kysymyksen asettelulla on vaikutusta vastauksen sisältöön.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 18:56

tylsää on, mutta omaa profiilikuvaansahan jokainen vastauksillaan täydentää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 19:32

Minusta tuollaiset yksisanaiset kyllä ja ei vastaukset on niin tylsänpuoleisia, että yritän itse välttää niitä kaikin keinoin silloinkin kun kysymyksen asettelu on sellainen johon vastaamisen voisi kuitatayhdellä sanallakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 19:59

Vastauksiahan nekin on mutta voisi kyllä vähän enemmin perustella vastausta tai mielipidettään

Lähteet:
Helpot pisteet kuka niitä keräilee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 20:37

Siinä mielessä harmittaa, jotta kun toiset näkee todella vaivaa (etsimällä, tutkimalla, pohtimalla jne), auttaakseen vastauksella kysyjää ja siinä samalla muitakin lukijoita, niin jotkut (onneks harvat) vastailevat/kuittaavat kysymyksen mainitsemillasi vastauksilla, tosin joihinkin kysymyksiin ne kylläkin sopii, mutta antaisi persoonallisemman kuvan vastaajasta, jos tosiaan vähän "avartaisi" hiukka taustoja, jotka johti ko. vastauksen antamiseen:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 20:55

niin ei se tunnu hyvälle, mutta jos vastaajaa ei sit keksi mitään muuta sanottavaa , kuin ...ei, juu, joo kyllä ja halua senkin sit ilmaista niin mikäs siin sit,itsekkin oisin halunnut johonkin vastaukseen joskus hieman perusteluita, mut eipä sitä kehtaa alkaa tivaamaankaan....jot jokainen tyylillään...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2010 - 21:00

Taitaa olla laiskuus huipussaan kun ei enempää jaksa kirjoitella. Tai täysin tyhjä pää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 21:07

Lyhyt ja ytimekäs vastaus kelpaa kyllä minulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 21:34

Harvoin on yhden sanan vastauksia..Kyllä sitä voisi vähän enemmän kirjoittaa..vastaukseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 21:46

Juu kiva on lukea vähän pisempää juttua kuin ei tai kyllä.
Minä olen kyllä sellainen mummo, että tekstiä tulee liikaakin, en ole karjalainen silti,
mieheni oli liekö siitä monisanaisuus tarttunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:05

henkilö tietää vastauksensa, mutta ei halua perustella tm enempää. on vähän kun kysyisi : miksen saa? vastaat - SIKSI. yhtä ympäripyöreää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:06

Minulle kelpaa kyllä tai ei vastaus ,minusta se on lyhyt ytimekäs vastaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.04.2010 - 09:45

Jo Napsun säännöissäkin sanotaan, että EI ja KYLLÄ vastauksia ei suositella. Mutta hyvin usealla taitaa ne säännöt olla lukematta.