Oletteko pesseet koskaan lenkki kenkiänne? minun täytys pestä koska ne ovat likaantuneet,olisko hyvä lämpötila jossa pesis 40 :ta?

Avainsanat: olisko hyvä pestä lenkki kengät 40:ssa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 10:15

Minä hienopesu ohjelmalla olen pessyt 30 astetta ja kuivarissa pyöritellyt tuuletus ohjelmalla, valkoset lenkkarit kun niitä yleensäkin peset , tulee sellaista keltaista näkyviin saumoista , on liimaa ja ruman näköistä.Valmistajan ohjeita pitäisi noudattaa niiden puhdistamisessa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.04.2010 - 10:14

joo olen pessyt ja uskoisin , et tuo riittäis puhdistamaan lenkkarisi tai ainakin itse käytän tuota lämpötilaa ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 10:33

Neljäkymmentäkin voi olla liikaa. Minä aloittaisin kolmekymppisellä. Mikäli tossuista on kyse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 10:53

Olen pessyt useinkin 30 asteisessa vedessä...Kesällä olen ihan käynyt jokivedessä pesemässä...pehmeä harja ja nestemäinen saippua millä olen pessyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 11:46

En ole, minulla ei ole lenkkikenkiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 12:39

Olen pessyt useinkin,kenkäni kestää 40c pesun.Nyt kyllä ostan uudet lenkkarit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 12:59

Olen pessyt lenkkariani , asteet 30 ja ehjänä ovat vieläkin.
Mutta kyllähän se harja-käsipelikin puhdistaa, muistatte varmaan joku
vanhempi ihminen, kun valkoisia tennaria tuli,niin niitä kalkkijauholla
sutattiin valkoisemmaksi.. Oli touhua juu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 13:21

40 on minulla ollut aina eivätkä yhdetkään lenkkarit ole pilalle mennyt. Nahka ei kyllä siedä korkeampaa lämpötilaa

Lähteet:
Missä voi sulaa siinä nahka palaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 14:35

Pesen lenkkikengät 40 asteessa. Hyvin ovat kestäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.04.2010 - 15:46

Olen pessyt neljässä kympissä. Hyvin lähtivät puhtaaksi eivätkä hajonneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 18:32

Koneeseen laitan pyöriin kylppärin pikkumattojen kanssa neljäänkymppiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 18:44

Kyllä pesen. Hurauta koneeseen vaan ja neljäänkymppiin. Puhdasta tulee, jos ei ole kovin rapaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.04.2010 - 20:32

Yksiä ja samoja olen pessyt monta kertaa 60:ssä. Hyvin ovat pesun kestäneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:19

riippuu tietysti materiaalista. mutta en ole koskaan itse pessyt tuon kuumemmassa - paitsi kerran pistin farkkukankaiset lenkkarit 60asteeseen. farkkukangas lähti puhtaaksi - mutta muovipohja oli vähän vetelän oloinen. ehkä kyseinen pohja ei ollut kuuman ystävä ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:28

Kyllä pesen lenkkarit 40 asteessa,puhtaaksi tulevat.Nyt täytyy kyllä hankkia uudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.04.2010 - 19:56

mäntysuopaa, juuriharja ja nilkkasyvyyteen rantaan

siinä se meikälisen kevytohjelma jolla tossuja on huollettu