Kuka näitä kysyi "kuka alkaa kanssani dietille"?

On nimimerkkien aika. Vai onko???

Avainsanat: nimimerkki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.04.2010 - 11:40

ciby sitä kysyi

www.napsu.fi/vastaukset/kysymys/27026

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 12.04.2010 - 00:13

Tarkoittaako hän että joku meistä napsulaisista sanoi noin. Ainaskin Idamuori voisi dieettikaveria kaivatakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 05:43

kyl määkin alkaisin ....tai aloitinkin taas jo...ja kamujakaan ei ole koskaan liikaa, edes dietillä olessa , jot saa liityä kanssani napsulaihikselle ,ken tahtoopi..... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 07:33

Onnistuisikohan se porukalla paremmin, kun ei näköjään yksin pääse alkua pidemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 08:23

Jospa se kuuluisa tohtori Kiminkinen on asian hionut ja sanonut nuo sanat.
Jonniinlainen diettihän tässä on menossa kaiken aikaa, mutta ei sitä jaksa sitä
kalorikassia paljon räplätä. Kesä on tulossa, jäätelöt ja mansikka, ei en
lähde vielä ennen syksyä kanssasi dietille.

Lähteet:
om nuppi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 15:57

Kiminkinen se näitä diettiasiosta ainakin puhuu ..kun kuulin mainoksen....
Oma kokemus...
Kun vältää liikoja rasvoja ja liikkuu säänöllisesti..ei tarvitse erikseen alkaa dietille...se on paras tapa välttyä inhottavasta dietistä..