Pidätkö Susanna Haavistosta laulajana?

Kuuntelen juuri iskelmäradiota radio suomesta ja kuulin Susannan laulun rakautta Pariisissa,tämä kappale kolahtaa aina minuun ,niin herkkä ja kaunis on laulajan tulkinta,myös sanoitus on onnistunut.

Avainsanat: susanna haavisto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 10:06

Kyylin juuri saman,kun Susanna Haavisto lauloi..kyllä laulu aina minuunkin kolahtaa,kun on niin kaunis ihana..tulkinta....Todella hyvä laulaja..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 10:28

hyvä laulaja, vallan mainio tulkitsija, ollut tilaisuus livenä kuulla hänen Edith Piaf tulkintansa, ei paremmasta väliä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 10:46

En löytänyt juuri sitä. Mutta ei minun makuuni.

www.youtube.com/watch?v=wpaV...p;index=29

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 11:33

Miellyttävällä artistilla on miellyttävä ääni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 12:30

Pidän hyvin paljon. Autossa ajaessa soi melkein joka päivä Susannan" Pakko saada laulaa" cd-levy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 12:36

Kaunis ääni ja hyvä tulkitsija hän on, mutta en erikoisemmin pidä hänestä laulajana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2010 - 14:31

En oikein pidä, mutta en pidä monesta muustakaan artistista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 15:07

Minä en tunne laulajana häntä, telkasta olen joskus kuvan nähnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 15:36

Kyllä pidän ja aikoinaan hankin hänen levynsäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 15:53

Kyllä pidän, olen kaikkiruokainen musiikin suhteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 21:32

Susanna Haavisto on erinomainen tulkitsija. Hän antaa lauluille sielun.