Mikä lakkobuumi nyt on menossa heillä jotka vielä saavat olla työelämässä? Vartijat vuorostaan

Ahneella on tietynlainen loppu. Sitten painetaan ylitöitä kun lakkoavustukset on juotu ja syöty

Avainsanat: lakkoilua

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 15:57

Miksi mikään ei riitä???

Kysyjän kommentti

Sitä minäkin ihmettelen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 08:41

Nyt on työehtosopimukset katkolla, ei työläiset enää suostu palkanalennuksiin ja työolojen huononnuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:50

Koskas me napsuttajat menemme lakkoon.
En ole pitkän työurani aikana ollut koskaan lakossa.
Eilen päivälläkävin kaupassa ja ilmeisesti kaikki eivät olleet kuulleet
elintarvikelakon loppumisesta.
Leipähyllyllä ei ollut kuin pelkkiä leivän reikiä.
Tuntuis siltä, että ne joilla töitä on tekisivät sitä riemumielin.
On nähty niin monen työttömän ahdistus ja hätä perheen tulevaisuudesta
kun lopputili on kourassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:58

Ainoa tapa asioitten hoitamiseksi, kun "hautasivat" kokonaisratkaisun. Sitä saa mitä tilaa....
Taidanpa pitää tänään "pekkaspäivän". Nykyään kun ei tarvitse olla kuin virtuaalisesti mukana työelämässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 09:46

Palkkaa on saatava lisää,maksoi mitä maksoi.Vartioiden palkat ovat pieniä ja työnkuva hankala.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 12:34

Mitä enemmän on sitä enemmän vaaditaan. Ihminen ei ole koskaan kylläinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 12:37

Näinhän se on kuin Ida tuossa sanoo, mutta kyllä meillä Suomessa on esim. ruuan hinta liian korkea ja moni muukin. Hintoja nostetaan joten palkan pitäisi riittää ja siitä se kierre syntyy. Entisessä ammatissa ollessa olen kerran ollut lakossa...muistaakseni -80 luvulla Kuopiossa me silloinen Anttilan väki olimme muiden kanssa muutamia päiviä lakossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 14:18

Ymmärrän työntekijöitä lakkoineen koska näin se menee,että jonkun se on tehtävä.Vaikka itse joutuvat taistelemaan eduistaan ja eivät sitä ehkä rahallisesti saa kiinni niin TULEVAT sukupolvet siitä hyötyy.Itse en ole aikoihin ollut ns.palkansaaja mutta aikoinaan kun olin niin piti käyttää sitä ainoaa"Asetta"joka oli lakko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 19:28

Lakkoilussa aina häviää...ei kannattaisi lakkoilla..Vaikka kaikki hinnat ovat kyllä nousseet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 11:44

Työnantajat ne ahneita ovat. Pieni työntekijä vain yrittää pitää puoliaan tässä hullunmyllyssä. Itse en enää ilmaiseksi töihin lähde. Tehkööt muut ne työt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:27

tää vuoden aika on harmillista kun kaikki sopparit on katkolla. tietty jokainen haluaa vääntää parhaan mahdollisen tuloksen omaan soppariin.
etälamauttimet kaupan kassojen veskoihin niin pärjätään pari päivää ilman vartioita. rahat jemmaan lukkojen taakse, pysykää poissa pimeiltä kaduilta.
tää on niin tätä - miten ennen pärjättiin ilman vartioita? maalaisjärjellä ja kovilla otteilla?
laki taitaa olla kaikille sama - lakkoilla voipi.