Pidätkö näyttelijä Pentti Siimeksen rooleista?

Avainsanat: pentti siimes

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 07:58

Pitkään näyttelijäuraan mahtuu monenlaisia (ja tasoisia suorituksia) monilla estraadeilla. Harvan näyttelijän 'naama kestää' kuusikymmentä vuotta parrasvaloissa, kun kestää se jo kertoo että kyseessä täytyy olla lahjakas, työhönsä tosissaan panostanut ja panetunut alan ammattilainen.

Varsinkin teatterissa olen nähnyt häneltä tosi hienoja, voisi sanoa herkistäviä tulkintoja, sellaisia jotka eivät synny keltään millään maneereilla, vaan vain lahjakkaimmilta ja ahkerimmilta todella isolla työllä.

Kvartettin ennakkonäytös taisi jäädä viimeiseksi näkemäkseni Pentin roolisuoritukseksi, kiitos siitä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 04:03

Hän on joutunut jättämään uran terveydellisistä syistä. Hiukan kaksijakoinen tulkinta yleisesti ottaen pidän mutta en kaikista hänen töistään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:36

Useimmista kyllä ja hänen hykerryttävästä naurustaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:38

Hänellä oli aina tietyntyyppisiä rooleja, mutta niihän jokaiselle näyttelijälle tulee "oman näköisiä rooleja". Siimes ei koskaan kai saanut esittää "suurta rakastajaa". Siis pidän näyttelelijätyöstään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:42

Kyllä pidän joistakin, mutta on hänellä niitä jaaritus osiakin.
Pidän hänen kirjoittamistyylistään. Se on hellyttävän hykerryttävää.
Miten kauniisti hän puhuu edesmenneestä vaimostaan Elinasta.
Ja millaisena hän kokee ns.tuonpuoleisen.Luin kirjoituksen netistä
Pentti Siimes city-papin vieraana, aivan koskettava tarina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 09:52

Ainankin roolistaan hamsterina pidin ja hänen äänestään sadunkertojana.Valitettavasti en ole häntä päässyt katsomaan oikeaan teatteriin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 12:33

Yksi vanhemmista näyttelijöistä jonka roolisuorituksista olen aina pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 18:15

Monista hänen roolisuorituksistaan pidän.Yliveto oli, kun hän aikanaan esitti Parempi myöhään ohjelmassa duettona Ritva Valkaman kanssa Aku Ankka-asussa Sinut haluan vain -biisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 21:34

Pidän häntä yhtenä Suomen parhaimmista näyttelijöistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.06.2010 - 19:55

Suomen yksi parhaimpia entisasjan näyttelijöitä.
Joskus televisiosta kun tulee näitä vanhoja katson niitä todella mielellään, ja jotain löytyy jopa osto DVD:nä!!