Mitä on vaaraton säteily?

Avainsanat: vaaraton säteily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 08:06

kohtuus kaikessa, säteilyasioissakin
se mikä ei tapa vahvistaa),
lavasäteilyyn tuskin kukaan on kuollut

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 03:58

Jaahah onkohan sitä. No kaunis hymy ja iloiset silmät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:22

Vaaraton säteily, olipa hauska kysymys. Auringon säteet ovat hyviä, mutta ei liikaa otettuna.
Röngtensäteet ovat tarpeellisiä terveytemme hyväksi. Onhan sitä paljon varmaan, mutta
voisin kuvitella, että ihminen olemassaolollaan säteilee olemuksellaan meille jotain,
joko epämiellyttävää tai sitten hyvin positiivisen annoksen hyvää säteilyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:48

Mikään säteily ei ole vaaratonta, mutta vaarattomaksi sanotaan kun ei ylitä tiettyjä virkamiesten laatimia normeja. Jopa kaunis hymy ja iloiset silmätkin voivat polttaa sydämen karrelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 09:24

Kaunis iloinen hymy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 10:01

Rakkaan läheisen ihmisen säteily...on vaaraton ihana..voi kyllä saada sydämmen-tykytyksiä..mutta sitä ei lasketa vaaraksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 11:28

Sydämmensäteilystä seuraa sydämmentykytystä,viatonta sinällään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 12:31

Iloisesta ja aurinkoisesta ihmisestä lähtevä säteily.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 13:57

Lämpösäteily siedettävissä lukemissa. "Saanakin tekköö hyvvee"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 10:37

Lavasäteily on vaaratonta, karisma on myöskin säteilyä ja sekin on vaaratonta (paitsi nyt kanssaihmiset saattavat olla karismaattiselle henkilölle kateellisia....).

Lisätty: 12.04.2010 - 14:45

Mikään varsinainen säteily ei ole vaaratonta, ei röntgensäteetkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 11:46

Kaikki säteily on vaarallista. Vain annos ratkaisee..