Onko sydämesi hyvä sinulle?

Avainsanat: hyvä sydän

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 10:08

Ei ole. Kerää sinne kaikki mieliharmit joilla sitten muistuttaa minua melkein päivittäin. Mutta minä yritän silti itse olla sille mieliksi ja hoivaan sitä parhaan taitoni mukaisesti.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 03:56

Ainakin niin kauan kuin se toimii ja kuvaannollisesti toivottavasti muillekin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:18

No jos ajatellaan pelkästään elimenä, niin miinun sydämeni on hyvin sairas, mutta toimii kuitenkin
kroonisessa eteisvärinässä ja vajaatoiminnassa,
Taas henkisenä matkakumppanina sydämeni on juuri sopiva, elän sydämelläni.
Sydämeni reakoi iloon ja suruun, ottaa joskus liiankin paljon huolta kanssamatkaajan
tilasta.
Toivon aina, että kun sydämeni lopettaa työnsä, saisin unessa jättää tämän maan.
Kyllä sanon sydämestä sydämeen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:40

Pelittänyt on tähän saakka. Väsyneenä tai stressattuna tulee ikäviä rytmihäiriöitä ja joskus myös yövuoron jälkeen. Toivottavasti jaksaa sykkiä vielä pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 10:52

paras kamu ja yllättävän pitkämielinen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 11:30

Muuten kyllä,mitä välillä pomppii levottomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2010 - 14:18

Ei ole pottuillut kovin pahasti tähän mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 15:34

Kannan ranteessani sydänpotilaan ranneketta. Hoitakaa hyvät ihmiset sydäntänne, niinkauan kuin se on mahdollista.Sydämen hyvinvointiin vaikuttaa myöskin sinun oma fiilis. Jos pumppu oireilee, niin kannattaa tehdä ainoastaan mukavia juttuja. Niitä, mistä itse pidät.