Kuka oli prinsessa Dianan suuri rakkaus?

Avainsanat: prinsessa diana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.04.2010 - 10:07

Avarasydämisenä ihmisenä hänellä oli suuria rakkauksia paljon maailmassa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.04.2010 - 06:16

Pakistanilainen kirurgi Hasnat Khan oli Charlesin ohella Dianan suurin rakkaus, väitettiin 2007 vuoden Iltalehdessä,
mutta varmaankin suuri rakkaus oli Dodi Al Fayed.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 08:12

Voisin kuvitella, että Dianan suuri rakkaus oli Charles, mutta kun varjona seurasi hänen sanojensa mukaan "kolmas" henkilö.
Hänen tilaisuutensa näyttää suuri rakkautensa typistettiin olemattomiin.
Diana oli hyvin sielukas ihminen ja kun kyseessä oli Englannin kaltainen vanhoillinen maa,
hänen erilaatuisuutensa ei saanut näkyä.
Diana etsi lohduttajaa moneltakin suunnalta, ehkä tämä Dodi Al Fayed olisi
ollut se suurin rakkaus, sitä me emme saa koskaan tietää.
Arvailujen varassa olemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 11:34

Uskon,että hän rakasti nuorella tytön sydämmellään petollista prinssi Carlesia.Kaikki mikä tuli myöhemmin oli selviytymistä raastavasta sydänsurusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 14:11

Autonkuljettaja joskus ja joskus taas henkivartija....Hiukan ailahtelevaista se rakkaus taisi olla....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.04.2010 - 14:16

Hänellä niitä rakkauksia tuntui olevan enemmänkin. Milloin kukakin oli se suurin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 21:46

Voisikohan se olla muukin kuin ihminen; veikkaisin siinä tapauksessa hyväntekeväisyyttä, ala, jolla hän pääsi todella loistamaan ja ansaitsemaan ansaittua arvostusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 04:47

Monen monta dokkaria olen katsonut Dianasta vuosien varrella ja kuulun Facebookissa erääseen ryhmään hänen muistokseen. Uskon, että Dodi toi häneen elämäänsä sellaista itsevarmuutta ja onnea, mitä hän tarvitsi ja hän oli Dianan suuri rakkaus.
Luonnollisesti kaikesta päätellen hän rakasti myös poikiaan erittäin paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.04.2010 - 09:29

luulisin että suurinta rakkautta hänelle edusti äidinrakkaus poikiinsa ja päinvastoin.