hei entinen kakkara nykyinen anonyymi näköjään, miks häippäsit profiilista etkä enään kirjaudu?

ei muuten mutta mun mielestä aika törkeetä muita käyttäjiä kohtaan olla koko ajan anonyymi, mut silti vastailee moniin kysymyksiin.
must on ainakin kiva tietää kuka vastailee ja kommentoi mitäkin.
sorry en taaskaan millään pahalla. sanon vaan suoraan mitä mieltä olen.

Lisätty: 24.08.2008 - 00:44

sorry myös siitä että jos (nalkutan väärälle henkilölle)

Lisätty: 24.08.2008 - 12:14

juu huomasin kyllä senkin, että kakkara on entinen kaolpa.
mie en ainakaan lähde kaikkiin kysymyksiin vastailemaan.
on monia kysymyksiä mitkä on tämmöiselle (blondille) ihan utopiaa, tai sitten muuten vaan on ei niin kiinnostavia kysymyksiä, niin mitä niihin sitten edes vastailemaan.
huonos lykys teen vain itseni naurun alaiseksi, jos vastailen ihan puuta heinää ; )
kiitos sinulle ettet vetänyt (hernettä nenään) miun (tylyistä) kommenteista.
toivottavasti saat (ujoutesi haihtumaan : ) ja rohkaistut) kirjautumaan uudelleen joskus.
ja jatkat napsuttelua vaikka, joku tuntematon tääl vähän nalkuttaakin. : )

Lisätty: 24.08.2008 - 15:41

[[[ hyvin kommentoitu/ vastattu PinkPanda ]]]
juuri noita asioita minäkin tässä ajan takaa.
10 '/, pistettä siitä, vaikka ei täällä napsussa pisteitä annetakkaan. hih.
mutta niin kun olen joskus sanonutkin, jokainen saa olla oma itsensä ja juuri niin kuin itse tahtoo ja parhaaksen näkee. tämä kysymykseni oli lähinnä just oma mielipide asialle.

Avainsanat: anonyymi kirjautunut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.08.2008 - 11:34

Itselläni on paljon luottavaisempi tunne, kun tiedän kuka on kysymykseeni vastannut, ja kuka kysymyksiä latelee. Esimerkiksi jos kaikki vastaukset napsussa ovat anonyyminä, en luota vastauksiin paljoa, ja saatan kysyä asiaa muualta. Kun Valperi tai jonin13 (kiitos anonyymittömille kysymyksille!!!) tai joku muu tunnettu napsussa vastaa, (niinkuin sinäkin, Terhi) tunnen oloni paljon luottavaisemmaksi. Anonyymeille ei ole kiva vastata, ja niillä ei ole yleensä tarpeeksi tietojakaan. Olen kyllä itsekkin joskus kysynyt anonnyymisti, mutta mieluiten teen sen ihan omalla nimimerkillä. Ajattele, jos vaikka puhuisit oikeassa elämässä ihmiselle, olla on naamari päässä, ja et tiedä kenelle puhut koska ystäväsi ei halua sinun tunnistavan häntä. Eikö sinusta olisi kivempaa tietää, kuka asioita ksyy, ja tietää ihmisten luonnetta ja tuntea ihmistä, tai napsulaista. Tämä on kuitenki netti, ei kukaan sinua tunne. Voit antaa itsestäsi todella tyhmän kuvan, eikä varmastikkaan muuta elämääsi paljoakaan. Esimerkiksi, joku kysyi anonyyminä mitä nuo lapsinapsulaiset tarkoittavat, kun ne kysyy, ett` "onks mesee". Mitä noloa siinä muka on? Napsu on ihmisille, jotka eivät tiedä. Ei sinun tarvitse esittää kaikkitietävää, täällä voit olla oma tyhmä itsesi. Minusta ei ainakaan ole ollenkaan noloa, jos ei tiedä mikä mese on. (Toivottavasti en loukannut mesekysymyksen kysyjää, kun käytin kysymystäsi esimerkkinä. ;( )
Napsussa ihmisten pitäisi olla vapaita kysymään, eikä pelkäämään saavansa huonoa mainetta. Suomalaiset miettivätkin usein, että mitäköhän tuokin ihminen nyt minusta ajattelee. Mutta täällä ei yksinkertaisesti tarvitse!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.08.2008 - 10:46

Et nalkuta väärälle henkilölle. No, lähinnä siks, kun en päässyt selänpesijäksi......
vitsivitsi. Jos tarkasti katot, kakkara on myös entinen kaolpa. Näinhän mie lupasin kristallille tehäkin. Tää on nyt semmonen luonne kysymys, mitenkä sen sanos, erakkoluonne kysymys. Tässä on kyllä nyt niin monta vastausta, etten tiijä mistä edes aloittaisin.
-Erakkoluonne jossain välissä säikähtää julkisuutta
-Kuulun ihmisiin, joilta pääsee helposti sammakoita suusta
-Alkoi tulla liian tuttavallinen olo tuntemattomien kanssa. (Tään huomas valperille osoitetussa kysymykseessä: "voinko kutsua valtsuksi"
-Olen narsisti oikeasti, mutta kun vastailee nimettömänä, ei tunne samanlaista mielihyvää, koska kukaan ei tiedä vastaajan henkilöllisyyttä. Ei siis voi päteä, vaikka vaikka mielestään olisi kuinka hyvän vastauksen antanut.
-En hae senssikavereita (varmaan tullutkin selväksi) , vaan asiat voi esittä asioina anonyyminäkin
-Näin ei tule vastattua pisteiden keruu motivaatiolla.
Mutta ihan hyvä, kun otit puheeksi. Meinasin kyllä rekisteröityä uudelleen, kunhan tää mieli on tasoittunut, mutta nyt vähän järkevämmältä pohjalta. Tällä tarkoitan, ett`paljonko annan tietoja itsestäni tai onko ihan välttämätöntä vastata joka ikiseen kysymykseen jne. Tavallaan kadehdin valperia, hää kun osaa vetää asialinjaa tasaisesti ilman sen kummempia mielialan vaihteluja. No, nythän sie tiijät kuka on se anonyymi tästä eteenpäinkin. Kirjotellaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2008 - 11:06

kuka se tietää jos kirjoitta nimimerkillä,minusta on mukavampi nimimerkillä töhertää tähän jotakin,kuin olla ei kukaan,se on itsensä aliarvostamista,olla riman alla?