Mitäs napsulaiset ovat tänään puuhanneet? Kategoria mikä vaan.

Pitkästä aikaa nautin vapaasta viikonlopusta. Kävin Kuopiossa auton katsastuksessa. Shoppailin myös ja jos kysytte mitä, niin ette varmasti arvaa..?? Aurinkokin pilkisti ja ilmoitti olemassa olostaan, mutta piiloutui uudelleen. Täytyy maistaa vapaiden kunniaksi jotain hyvää..ehkä viinilasillinen tai tummaa olutta tilkkanen. Iloista viikonloppua teille kaikille.

Lisätty: 09.04.2010 - 21:21

Paranemisia, Sirkkaliisalle.

Avainsanat: päivän puuhat työt harrastukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 21:32

Tämä päivä meni ovenkahvankorjaajaa odotellessa,mikä ei sitten kuitenkaan saapunut.Maanantai,kun koittaa soitan tulikivenkatkuisen puhelun huoltovirmaan.Lupasi tulla perjantaina,mutta en muistanut kysyä mikä perjantai.Lohdutuksena kuitenkin on huittisen saunapalvia ja niitä viipurinrinkeleitä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Toivottavasti ovenkahvat on reilassa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 19:36

Minun vapaapäiväni alkoi harvinaisen pitkään (peräti puoli yhdeksään) nukkuttuani lohikalakeiton teolla. Sen jälkeen olen vain laiskoittelin (perheen niesten ollessa koulussa ja töissä) hyvää kirjaa lukien ja television jonninjoutavia ohjelmia katsellen. Ukkojeni saavuttua kotiin söimme noin neljältä tekemäni keitoruuan ja sitten menimme saunaan. Näissä puuhiossa tämä vapaapäiväni on kulunut. Loppuaika ennen nukkumaanmenoa menee lättyjä paistellessa ja syödessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 19:48

Meidän pääasia oli tänne maalle tuleminen.
Ostit varmaan jotain kevääseen liittyvää. Nauti täysin siemauksin vapaastasi.Rentouttavaa viikonloppua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 19:49

Nukuin lähes seitsemään. Ekaks heräsin kello puol neljä. Pakolliset vessareissut ihmetellen aamusäätä ja sit nukkumaan. Aamulla katselin ja mietin.. suihkuun.. hiukset järjestykseen... kaupoille.. samalla toimitin vanhempien ihmisten asioita.... kotiin... nautin lasillisen kuplivaa.. tein ruokaa... söin... nautin olostani.... napsuilen.. kaikki reilassa... mukava olo... kaikki pulkassa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 20:23

No jos jotain viitsii kiinnostaa mitä tein tänään, niin en sitten yhtikäs mitään.
Eilen illalla laitettu yöpukukin on vielä päällä. On olo kun Euroopan omistajalla,
kuume ja keuhkoputken tulehdus menossa, joten ei jaksa ajatella mitään.
Sen verran ylhäällä, että kavereita käyn moikkaamassa napsussa.
Tyttäreni kävi katsomassa vanhaa äiti raasua ja totesi. että tulen huomennakin.
Joten kaikki hyvin, iloitaan olemassa olostamme ja tehdään tämänkin päivän
lopusta paras mahdollinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 20:47

Aamusta oli tavanomainen perjantai-avustus.Kotiintulon jälkeen pesin makuuhuoneen ikkunan ja vaihdoin verhot...Söin juures-sosekeittoa ja otin pienet nokoset....kun iski väsymys,kun on ollut aika paljon töitä. Nyt taas ihan pirteä,kun peipponen...Jos vaikka ottaisi illan iloksi napsun..tai kaksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 02:51

No suvikumit kävin vaihdarramassa ja edelleenkin sen typputäyttä paineen tarkistaminen. Piikkipyörät jätin säilytykseen

Lähteet:
Eipä tarvi itse puljata niiden kanssa ja tuskimpa niitä sieltä kukaan varastaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 07:44

Kävin hammaslääkärissä,leikattiin juuri pois hampaasta,apteekista sain vahvat lääkkeet ja hiljais eloa on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2010 - 19:26

Olin eilisen päivän reissunpäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.04.2010 - 15:37

Tänään olemme siivonneet koko päivän meidän kolmesta vaatehuoneesta yhtä. Etsimme kirpputoritavaroita. Niitä löytyi aika nivaska. Joskus on hyvä käydä kaikki nurkat perinpohjaisesti läpi. Turhia roinia kertyy varmaan kaikille.