Alkaako tämä Tiuran vanha uhkaus vaihtaa puoluetta kun ei haluamaansa saanut, ja tämä jankutus asiasta päähän ottamaan muitakin ?

Nyt turhanpäiväistä asiaa jankutetaan ja kansan huomio siirretään asioista pois, esim. arvonlisäprosentin nosto 23 % ja muitakin tärkeitä asioita. Helskutan ämmä , toivottavasti hänet seuraavaksi diskataan kaikesta politiikasta pois, ja suu tukitaan, vai onko tämä vaan hänen pinnalle nostamista seuraavissa vaaleissa, sopii kyllä viuru Väyrysen kanssa samaan puolueeseen.

Avainsanat: tiura

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 12:24

Arvaa vaan kuinka paljon tämönen paskan jauhaminen suututtaa,kun tärkeämpiäkin asioita pitäsi käsitellä.Katainenkaan ei tiedä mitään vaikka samassa talossa ovatkin,eikä ilmeisesti lue edes lehtiä.Ulkopuolista ihan hävettää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 12:12

Joo, ei kiinnosta pätkääkään.... tosin en olekaan poliittisesti valveutunut immeinen :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 12:22

Muuten samanlaiset, mutta tuo Väyrynen putoaa aina "jaloilleen" ja taitaa sillä olla "seitsemän henkeäkin". Uskoisin, että Tiuran lähtölaskenta on alkanut. Muuten istuu kuin tatti paikallaan seuraaviin vaaleihin asti.
Näin ne tekevät. Sirkushuveja kansalle ja muut päätökset piiloon.
Toivottavasti seuraavissa vaaleissa äänestäjät ilmaisevat mielipiteensä.

Lisätty: 09.04.2010 - 13:19

Onkohan "sopulilauma" liikkeellä???

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 12:26

Lehdistöhän tätä jankuttaa. Eikös rouva jo ilmoittanut mediassa, että hänen mielestään asia on jo loppuun käsitelty. Aina kun joku poliitikko mokaa, häntä riepotellaan mediassa viikkotolkulla. Mie en ite jaksa seurata koko touhua enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 12:30

Saisivat kaikki kansalaiset jo lopettaa Tiurasta ja hänen loikkausaikeistaan puhumisen/kirjoittamisen. Sen aiheen loputon jauhaminen ei minusta osoita kansanedustajilta ja muilta keskusteluun osallistuvilta kovin suurta järjenkäytön taitoa. Luulisi tosiaankin varsinkin kansanedustajilla olevan tärkeämpiäkin asioita pohdittavinaaan. On todella lapsellista jauhaa loputtomiin Tiuran loikkausaikeista samanaikaisesti kun esim.. lama yhä pahenevine työttömyyslukuineen ja muine negatiivisine vaikutuksineen kaipaisi päättäjien huomiota. Toivottavasti tämä iskostuu varsin pian kaikkien mieliin ja Tiura ja Tiuran tekemiset, tai tekemättä jättämiset hautautisivat muiden tärkeämpien juttujen alle alta aikayksikön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 13:02

koko talo on yhtä lasten hiekkalaatikkoa. tapellaan ämpäreiden väristä. voi helvetti. ja mitä kuka häh? saako kaikki asianosaiset nyt haluamansa huomion ja päätöksen asialle? tää on suoraan sanottuna naurettavaa. asioita pyöritellään uutisissa monta päivää, tekeekö kukaan siellä talossa järkeviä päätöksiä sillä aikaa?
näitä älyttömiä juttuja tuntuu taas tulevan koko ajan esille. hävetkää - selvittäkää asiat keskenänne ilman median pöllytystä!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 13:03

En ole politiikan harrastaja, mutta kyllä näitä tapauksia on piilossa pilvin pimein ja kansa odottaa
pääsevänsä äänestämään taas parasta henkilöä edustamaan itseään.
Siellähän pärjäävät kauniit ja rohkeat, mutta onhan siellä yksi baskeripää joka haluaa presidentiksikin.
Sortin sakkia, kyllä meille pulliaisille pisaa pressan itsenäisyyspäiväjuhlat, saadaan nähkä kenen hameen helma repeää ja kuka rohkein on "alliensa" kanssa paikanpäällä.No miehillekin vähän,löytyykö
uskaliasta tuppipuukon kantajaa joukkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 13:48

Tapaus kärpäsestä härkänen... kun ei nyt muutakaan ole. Media sen kohun on taas aikaansaanut, ei kait muuta repäisevää ole nyt ilmassa. Iltapäivälehtien sivuilta ei mitänä kannata lukea, siellä soopaa sen verran paljon. on enenkni vastaavaa ollut eli puoluetta on vaihdettu, mutta ei median kautta. Kun sopassa on vielä mukana talousrikollisia, lopun voi arvata.
Sopulit asialla satavarmasti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 15:00

Minua ei kiinnosta pätkääkään koko asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 15:17

Eikö tämä ole vapaa maa ja puoluetta voi vaihtaa? On niitä puoleen vaihtajia ennenkin ollut.
Mistä tämä häly?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 15:45

Jankuti, jankuti... Ottanut päähän jo jonkin aikaa.

Tuollaiset uutiset kun ei tavallista tallaajaa jaksa juurikaan kiinnostaa. Ei ainakaan viikko tolkulla...
Ihan sama minulle vaihtaako puoluetta, puolisoa tai mitä hyvänsä. Eri mediat revittelevät saadakseen lukijoita/kuulijoita/katselijoita... Vaihdetaan siis puheenaihetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 16:54

lopetin asian seuraamisen jo hyvissä ajoin,
ei nuo selittelemällä selviä eikä sen paremmiksi tule,

puolueen vaihtajat (tai sillä spekuloivat) eivät oikein koskaan ole olleet bestiksiäni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 19:59

Niinpä niin. Luulisi siellä talossa olevan ihan oikeita asioitakin pohdittavana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.04.2010 - 02:29

Skandaalinhakuisten iltalehtien jutut ovat ottaneet mua päähän jo vuosia. Joku ihansama poliitikko mahdollisesti aikoo tehdä jotain, mutta haa, kun jostain löytyy jotain nauhoitettuja keskusteluita.