Aamukysymys:onko Teillä napsulaislla muillakin kuin minulla saada kirjaimia järjestykseen aamuisin kuin iltaisin?

Itse kun kirjoitan aamulla mm.napsuun saatan saman vastauksen kanssa tapella paljon, kirjaimia on pois, välillä tulee isoja kirj.ja vaikka kuinka tarkkaan kirjoittaa, niin eikö se virhe jää kuitenkin sinne.Samahan se on kysymyksen laatimisenkin kanssa. Ja enter nappula on ajatustakin nopeampi.
Ja hups! sinne se jo meni.Saako napsussa käyttää isoja kirjaimia, vai onko se huutamista?

Avainsanat: kategoria vaikea. vanhuusko vaivana taqi jälkeenjääneisyys.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.04.2010 - 03:30

Enhän mihä muut teekään kun sovittelen kirjaimia epäjärjestykseen ja korjaan korjamasta päästyäni ja aina jää virheitä. Onneksi Napsussa ei ole oikolukua silla moni hauskuus voisi jäädä pois sekä murteiden rikkaus

Kysyjän kommentti

Kommellukset ovat hyväksi, niin sitä pitää
rennosti vaan ottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.04.2010 - 09:16

YHTÄJAKSOISET ISOT KIRJAIMET OVAT HUUTAMISTA.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 09:22

Älä sure kaikilla on samoja vikoja enemmän tai vähemmän.Itselläni ei ole koskaan ollut kirjoitus mikään taito laji. Mutta tulee jus ja jus toimeen tämän ongelmani kanssa. Toiset voi olla kokonaan toista .mieltä.Aivotoiminnasta luulisin kiinni olevan,kuin liukas on ajatusten kulku. Eihän me vanhennuttaisi muuten lainkaan jos jotain ei ilmenisi.Mutta ei me suremaankaan ruveta pieniä kauneus virheitä.Kyllä minun tulee isoja kirjaimia käytettyä. Ihan kun kirjoittaisi kynällä ennen.Kaikki kyllä sotii kaunokirjallisuutta vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 09:33

Minulla on sellainen tunne, että kun kirjoittelet noita asioita niin ajatus juoksee nopeammin kuin sormet.
Tunsin erään kaverin, jonka puheesta ei tahtonut saada selvää parhaalla tahdollakaan. Hänellä ajatus juoksi nopeammin kuin puhe.
Kirotusvirhelä ei ole merkitytä vaan ajatus on tärkeä.
Napsuttele vain sitä konettasi kuin "URKUHARMONIA" niin hyvä tulee!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 09:46

Mua itseäni kiukutti aluksi kun ikänsä konekirjoittanut toiminut teki niin paljon virheitä, mutta syy on tämän läppärin, en saa sormia sopimaan oikeilla paikoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 10:46

Saada kirjaimia oikeaan järjestykseen vai? Jos kirjoittaa tietokoneella liian nopeasti, kirjaimet menee usein väärään järjestykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 10:54

Tarkoitat varmaan virheiden tuloa kirjoituksiin.Joo tämä on aivan normaalia minulla on sit aamu tai päivä, sekä ilta ei ole ajan kohdasta kiinni minulla virheiden tulo kirjottaessa.Ei se varmaan vanhuutta ole näyttää niitä näkevän tämän tästä.Mutta tiedä mitä kuitenkin kirjoittaja on tarkoittanut sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 13:16

Välillä tulloo ajatuskatkoja ja kirjoitusvirheitä. Kyllä täällä isoja kirjaimia käyttää saa, ainakin miun puolesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 15:16

Älä yhtään sure,minulla on sama ongelma.Onneksi en ole ainoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 16:21

Minulla nuo kirjaimet menee sekaisin kellonaikaan katsomati, samoin myös lukihäriöt... joskus tulee luettua aivan väärin nuo kysymykset ja vastattua siihen sitten miten sattuu. Lopuksi, kun lukee kysymyksen, huomaan, että väärinhän se vastaus män - tähän tottuu. Los normalos!!! Tervetuloa muutkin tähän joukkoon!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.04.2010 - 16:39

Isojen kirjaimien käyttö on huutamista. Ja siitä on maininta Napsun säännöissä.
Virheita nyt sattuu jokaiselle, eikä se ole niin vakava asia. Lisätietoihin voi aina tehdä korjauksia ja muutoksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 17:15

Tekevälle sattuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 18:59

pieni murhe tuo vielä on,
joskus herätessään sitä joutuu pälyilemään ympärilleen, oliskohan paikalla ketään jolta kehtaisi kysäistä "mikä maa, mikä valuutta"

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.04.2010 - 23:24

Olkoon aamu tai ilta menee kirjaimet sekaisin..Välillä inhoan itseäni..miksi en tarkista mitä kirjoitan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.04.2010 - 19:03

Aamuturvonneet ja iltaväsyneet sormet tahtovat tehdä tepposia täälläkin.