oletko kynttilä/ tuikku ihminen?

kun syksy saapuu ja illat pimenee, tykkäätkö laitella tunnelmallisia kynttilöitä/ tuikkuja
pitkin huonetta (olohuonetta/ keittiötä)

kysyn siksi koska itse tykkään sytytellä kynttilöitä illan alkaessa hämärtymään.
se tuo tunnelmaa ja semmoisen kivan lämpimän fiiliksen.

Avainsanat: kynttilä tuikku pimeys tunnelma

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

uma
Vastattu: 23.08.2008 - 22:25

Kyllä polttelen kynttilöitä, antavat kivaa tunnelmaa. Joskus mies aina huomauttaa, että muistahan katsoa ettei talo pala kun polttelet noita kynttilöitä. Täälläpäin on kovasti muotia nyt Party-Lite kynttiläkutsut, samalla periaatteella kuin Tupperwaara kutsut. Eli esittelijä myy kynttilöitä a kynttiläsomisteita ("tähtitieteelliseen hintaan")

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.08.2008 - 21:59

Jeps, heti kun illat pimenee, niin haluun laitella tuikkukynttilöitä sinne sun tänne ja käpertyä shaalin alle ja olla vaan sellanen talviunta nukkuva nallukka. ja naattia vain olemassaolosta ja tunnelmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.08.2008 - 22:50

Enpä kyllä enää, aiemmin olin. Nykyisin on loisteputket kaikissa huoneissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 23:02

Mulla ei ole paljoakaan sananvaltaa tähän asiaan. Meillä palaa rutosti kynttilöitä, mutta pihalla, näkyvät pihanpuolen ikkunoista oleskelutiloihin. Ihan jes, mutta pystyn elämään ilmankin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.08.2008 - 23:19

Meillä palaa enempi joulun aikoihin ,sekä tuikut että kynttilät käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.08.2008 - 11:44

en ole,mutta tuikut ja kyntilät kyllä palaa suurimman ajan vuodesta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.08.2008 - 16:56

En kumpikaan, mutta syksyllä on kyllä kerran vuodessa mukavaa lähettää tuikkija laiturilta liikkeelle saunonnan alkaessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.08.2008 - 15:49

Jos olisi takka, sen loimussa olisi ihana lukea jotain Agatha Christien dekkaria. Mutta kun ei, niin sitten kynttilä. Mökillä, illalla on aina kaksi kynttilää mökin molemmilla puolilla, ja siinä valossa näkee tehdä kaikkea, ja kun toinen kynttilä on ikkunalaudalla juuri sängyn yläpuolella, siinä on hyvä lukea. Kotona olisi ihana myös pitää kynttilöitä, tuikkukynttilöitä, tuoksukynttilöitä ja kauniita kynttilänpidikkeitä kun on. Onhan niitä kynttilöitä itsekkin tullut tehtyä, kivoja tuli ja oli todella ihana joululahja muille. Kannatan sitä! Ei sitä kyllä aina ole jaksanut pistää kynttilöitä palamaan, mutta joskus pitkän päivän päätteeksi voisi niin tehdäkkin. Kiitos muistutuksesta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.10.2008 - 19:24

Kyllä tykkään poltella kynttilöitä ja niin myös mieheni...itseasiassa hurahdin niihin aivan täysin tutustuttuani PartyLite kynttilöihin ja somisteisiin. Niinpä ryhdyin itse konsultiksi. =)