Menettekö jelppariksi vai annatteko ilmojen herran tehdä tehtävänsä?

Minulla itselläni on mahdoton kiire näin keväisin hävittää noita lumipenkkoja. Olenkin saanut jo pihapiirin putsattua.

Avainsanat: jelppari ilmojen herra lumipenkka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2010 - 11:00

Mikä on sen hauskempaa keväisin kuin tehdä puroja. Ilkeisinköhän vielä mennä keppini kanssa ?

Kysyjän kommentti

Kiitos. Koskaan ei ole liian vanha tekemään puroja pihalle eikä hyppimään kuralätäköissä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.04.2010 - 11:18

Annan ilmojen hoitaa tehtävän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 11:40

Ilmat hoitaa tuon tehtävän ilmaiseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 12:21

Ilmat saavat herrastella, mutta sen verran piti lapioida, että sain suuren kukkapadan alta pois, kun meillä on suurten pihapuiden kaato meneillään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 14:49

Yleensä oon menny avittamaan kevään tuloa, mutta nyt aittelin, jotta kevät saa ite hoitaa hommelinsa, mutta saas nähä käynkö lumipenkkojen kimppuun vielä vaiko en.... hmmm..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 14:53

Niin on minullakin.Olen levitellyt lumikasoja ja petkeleellä hakannut jäänreunoja.Nyt on piha melkein kuiva. Reunoilla joitain, mutta siellä sopii olemaankin.Paljon joutuimmin sulaa kun niitä hajottelee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 16:37

Itelläni ei tällä hetkellä ole pihaa, mutta tuttavilla on ja he antavat luonnon hoitaa homman. Mene Lettupino vaan tekemään puroja; minustakin se on kivaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 18:29

Eiköhän se sulataka on ne tänne kaatanutkin. Tuskin minusta suurta apua on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 19:05

Pahimpia penkkoja on pihamaalta lapiolla levitelty, jotta sulaisivat nopeammin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 19:40

Mökillä hieman leviteltiin, että pääsee aikaisemmin aloittamaan mökkikauden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 20:31

Kyllä sitä pitää lapiota heiluttaa..että saa kinokset pienenmään..Aika hyvin on lumet jo sulannu..kevät kohisten tulevi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 20:39

Hyvin ovat sulaneet ilman apuani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 21:18

Pihani on sula ja melkein kuiva, kiitos yläkertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 22:51

Osa sulaa automaattisesti, mutta selkä vääränä oon kolannut sen minkä on tässä jaksanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 23:27

joo pakkohan se on hiukka avittaakin tai mieheni on niitä kärrännyt pois, kun kaik lumet tippus katolt tuohon terassille , eikä ois sulannu , ko juhannukseks , sekä sit samalla traktorin kauhalla nappas sieltä sun täältäkin mukaansa lumikasoja , nyt pilkottaa jo hieman nurmeakin .. mutta on täällä mäenpäällä paljon vielä luntakin verrattuna tuonne mäen alapuolel , jossa jo matsää näkyy kaikkineen ihanuuksineen... :)