Joko olette aloittaneet joululahjojen oston ? Minä aloitin eilen. Toivottavasti ehdin ajoissa ennen joulua saamaan kaikille jotain

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.04.2010 - 22:53

Hamstraan pitkin vuotta jos vastaan tulee lapsille jotain kivaa. Mutta yleensä minulla jää lahjat viime tippaan. Olipa hyvä Hurjatta kun muistutit, nyt pitää ruveta pitämään silmät auki, jotta välttyy siltä suurelta joulustressiltä sitten aikanaan.

Kysyjän kommentti

Lahjastressistä haluaisin minäkin päästä eroon, ettei sitten tule loppukiireessä ostettua mitä sattuu ja kalliilla. Ihan vain omille lapsille ja lastenlapsille niitä katselen, josko tulisi jotain sopivaa vastaan. Nyt löysin luistimet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.04.2010 - 10:31

Minun tapani on ostella pitkin vuotta. Viimevuotiasiakin on vielä jäljellä. Ei siis kovin paljoa tarvitse hankkia. Viime viikolla ostin jälleen yhden. Yleensäkin kun silmiini osuu joku joka mielestäni sopii jollekin, ostan sen pois. Sitten kun rupean ennen joulua niitä laittamaan pakettiin - niin en enää muista mikä oli kellekin. Tänä vuonna liimaan lapun ja nimen siihen - ei mene väärin osoitteisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 10:35

Lahjoja ostetaan sen verran vähän ettei kannata alkuvuodesta niitä alkaa keräilemään. Jokin ajankohtainen lahja hankitaan sille kelle hankitaan.
Voiko kysyä joko olette päättäneet valmistatteko jouluna kinkkua vai kalkkunaa ruokapöytään!!?

Lisätty: 07.04.2010 - 14:12

Jos joulu niin kovasti ahdistaa, lahjojen osto ei todellakaan ole edes pakollista. Jotain en nyt ihan ymmärrä... iso vaiva piilotella pitkin vuotta osteltuja lahjavuoria...täytyy myös olla hvyä muisti että muistaa h-hetkellä mitä osti ja kenelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 10:56

Minä aloitin jo viikko sitten Tiimari myi tavaraa 10€ per´ kassi ostin 3 kassia. En ole vielä katsonut mitä sain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 11:19

En ole aloittanut ,emme osta joululahjoja toisillemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 11:20

kyllä jo tammikuun aleista ostelin ja täs kokoajan täydennän varastoja , myöskin ostelen jo valmiiksi synttäreihin ym juihliin ... mikä voiskaan olla sen kauheampaa , kuin mennä jouluaaton- aattona sinne kaupan ruuhkiin .. iskee kyl paniikki pelkäst ajatuksestakin.. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 12:01

Tällä hetkellä kolme lahjaa odottamassa paketointia. Ongelma on siinä, että sorrun usein kiusaukseen antaa tai postittaa keväällä hankkimani joululahjat jo kesällä saajilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 17:07

Herranpieksut. En edes ajattele joulua tähän aikaan vuodesta. Enkä siis lahjoja ja jos minulta kysyttäisiin niin joulun vois siirtää ihan minne tahansa. Hienoa, että on ihmisiä jotka jaksavat ajatella joululahjoja ihan milloin vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 18:30

Kyllä tuo Joululahjojen kanssa on toistaiseksi taakse jäänyttä aikaa minutta mikäli eivät lapset yllätä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 19:08

Ostan aina pitkin vuotta lahjoiksi ja tuliaisiksi sopivia tuotteita, kun jossain ovat. esim tarjouksessa. Osa niistä menee aikanaan aina joululahjoiksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 20:35

Nykyään melkein joululahjat on rahaa...niin saa ostaa itse tarpeelista,kun ei ole pieniä ihmisiä ainakaan toistaiseksi suvussa...Ei tässä nyt joulua jatella,kun odotetaan kesää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 20:44

Meillä päätös pitää edelleen: aikuisille ei hankita joululahjoja ja lapsetkin ovat jo sen verran isoja, että haluavat lahjat rahana. Yritän välttää muutenkin juhlapyhien ylenmääräistä hössötystä ja keskittyä olennaiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 21:16

Päätin, että kerran kuukaudessa ostan yhden joululahjan, se voi olla koko perhe, tai yksinäinen
ihminen. En ole kolunnut kaappiani, pitääkö lupaus paikkaansa, Aika lailla luulisin.
Pääsiäiskorttien lähettämisen jo lopetin,