Montako Catherine Cooksonin teosta on suomennettu? Oletko lukenut hänen kirjojaan.

Avainsanat: catherine cookson

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 21:45

Olen lukenut montakin ja lainannut kirjastosta,mitä heillä siellä oli.Kirjojen nimiä ,en kyllä enää muista.

Kysyjän kommentti

118 suomennosta on julkaistu. Catherine kirjoittaa 1800-luvun loppupuolen ja 1900-luvun alkupuolen elämästä Englannin maaseudulla, romantiikkaakaan ei ole unohdettu hänen teoksistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 20:13

ehkäpä viisikymmentä ? (enkä ole lukenut ensimmäistäkään)

www.gummerus.fi/page.asp?siv...p;recID=50

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 20:15

Minä en tiedä montako hänen teostaan on suomennettu, minulla on muistini mukaan ainakin 3 hänen kirjaansa, kertovat Tilly Trotterin elämästä, on joitakin muitakin, en nyt jaksa muistaa minkä nimisiä, en viitsi mennä katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 20:28

Sellainen muistikuva että yhteen aikaan olisin hänen kirjojaan lainannut kirjastosta, mutta nimiä en muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 20:29

olen lukenut aika moniakin hänen kirjojaan , mut en lainkaan varma onko niitä enään tuolla kirjahyllyssä, kun olen annellut rompsui kiertoon.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 20:31

Myös minä en tiedä paljonko niitä on suomennettu, ei ole sattunt silmiini.
Mutta voin suoraan silmää räpsäyttämättä kertoa, että olen ahmien lukenut näitä hänen joku sanoisi
"hömppä" kirjallisuutta, mutta minua niissä on viehättänyt se romantiikka ja hyvä sydämellisyys,
joka jotenkin paljastuu aina lopulta.Olen tainnut lukea jopa kahteenn kertaankin niitä.
Olen sitä ikäpolvea, joka vanhemmilta luki salaa Nyyrikkiä ja Perjantaita aitan vintissä kun silmä vältti.
Ja arvaas Lääkärikirja se vasta taivaan aukas salaa luettuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 20:44

En tuota vastausta tiedä. Paljon kuitenkin on. Äidilläni niitä oli pari laatikollista. Ovat nyt teillä tietymättömillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 08:49

Iso määrä tuotantoa on , en ole lukenut ainuttakaan, tuo laji ei kiinnosta. Kuuluu hömppäosastoon.