Näkyykö muilla jo kevään sipulikukkia ylös tulevan ?

Minulla on näkyvissä lumikelloa nuppuineen, kevättähteä ja krookuksia nuppuineen, erottaa kukan värit, aurinkoinen päivä kun tulisi niin aukeavat, ja näissä alueissa on vähän luntakin vielä, kyllä luonto on ihmeellinen.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 10:48

Varmasti näkyy jo krookkuksia mökin aurinko seinällä,mutta sinne ei voi mennä siellä on paha rospuutto,harnillista kyllä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.04.2010 - 08:59

Ei minun penkissäni!
Lunta vielä paksulti, eikä siihen noussut viime vuonna koko kesänä juuri mitään. Kun lumi lähtee, niin penkki menee totaaliseen remonttiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 09:09

seinän vieressä on metrin levyinen lumeton kaista, siinä krookukset, lumikellot, tulppaanit, kellohyasintit ja muutamat muut tunnistamattomat heinät ovat lykänneet parin kolmen sentin verran päätään pinnalle, nupuista voi jo nähdä kukkien värin

(tervetuloa rusakot ja city-kanit, pöytä on katettu)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 09:15

Liian paljon vielä lunta päällä joten seillä uinuvat edelleen talviuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 09:27

Ei näy vielä mitään merkkiä nousemisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 09:38

Eilen kun tulin mökiltä niin tuossa Aninkaistenkadus Ammattikoulun penkassa kukkivat krookukset täyttä päätä (keltaiset ja siniset). Tulevat aina Turussa ensimmäisinä näkyviin. Lienevät olleet jo viime viikolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 09:41

Vielä ovat liki 40 senttisen lumikerroksen alla. Olen joka vuosi käynyt niiltä ottamasta lumet niskasta. Näin olen välttynyt siltä, ettei penkistäni nouse katkenneita ja vääntyneitä krookuksia ja narsisseja sitten myöhemmällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 10:10

Maalla näkyi krookuksia puskevan ylös maasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 10:37

Meillä lunta niin paljon vielä että eipä näy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 15:40

Voi maarit, en omista maata sellaista pala, johon voisin istuttaa sipuleja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 19:33

en kyllä huomannut ,kun olen niin ahkeraan vaa noit kyit yrittänyt bongailla , mut nyt kyl heti ko ulkon piipahdan niin pitäkin katsella sillä silmällä... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 21:07

Lunta on vielä,niin paljon että ei pääse kukkaset pilkistämään..Tulisi vaan aurinkoista..niin saisi lumet kyytiä.