Kyllä tuo Facebook on metka juttu! Vai mitä mieltä muut napsulaiset ovat?

Laitoinpa oman profiilin Facebookiin ja aloin sieltä hakea lapsuudenystäviäni, koulukavereita, entisiä työkavereista ja ties ketä. Ja kuinka ollakaan, olen löytänyt monen monta heistä nyt tätä kautta uudestaan ja monet mukavat viestit on vaihdettu ja kuulumisia puhelimessakin puhuttu.

Avainsanat: facebook

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2010 - 22:21

samoin itsekin löysin , kuin myöskin täältäkin saanut sinne kivoja kamuja :)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2010 - 22:23

Kyllä varmasti,mutta itse en ole siellä koskaan käynyt.Kiva,että löysit vanhoja tuttujasi sieltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 23:50

Facebook on hieno paikka, sieltä löytyy kadoksissa olleet ystävät ja sukulaiset. Tervetuloa vain sinne. Siellä minäkin olen, ja varmaan suurin osa napsulaisista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.04.2010 - 00:04

Se on hyvä että joillekin on siitä iloa. Itse en ole siihen "hurahtanut" ja toivottavasti niin ei käy tulevaisuudessakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 00:09

Kyll äsieltä tuttavat ja sukulaiset ja muut ystävät löytää..itse olen jo aikoja sitten turissut kaikenmaailman asiat läpi..nyt ei oo kellään mitään sen suurempia asioita niin kaikki vaan pelailee niitä pelejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 08:08

Kyllä aivan hyvä paikka saada lisää ystäviä,minä olen monta jo saanut lisää siellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 10:33

En ole enää ihan facebook-iässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 12:32

En käy siellä ,kun harvakseltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.04.2010 - 16:20

En löytänyt sieltä tuttujani, joten lähdin läpyttämään koko f-bookista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.04.2010 - 19:29

Yksi kaveri on siellä,kenen kanssa vaihdan mielipiteitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.04.2010 - 14:39

En ole osallistunut siihen juorukirjaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.04.2010 - 23:20

muutamat nuoret naiset ovat yrittäneet houkutella kaverikseen sinne, en kuitenkaan ole lähtenyt tuohon leikkiin muutamaa tutustumisvilkaisua lukuunottamatta