Kanta-Häme 1lämmintä ja sataa.Hyvää 2 pääsiäispäivää napsulaiset.Paistaako jossain onko kirkasta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.04.2010 - 08:09

Tuorein säähavainto: 5.4.2010 7:50 Suomen aikaa
Lämpötila 1,4 °C; kosteus 99 %; kastepiste 1,3 °C; kaakkoistuulta 2 m/s; puuska 3 m/s; paine 1022,7 hPa; pilvisyys: selkeää (0/8); näkyvyys 15 km.
Ei ainakaan vielä mutta Toivossa Ilmatieen laitoksen mukaan on hyvä elää

Lisätty: 05.04.2010 - 11:21

nyt paistaa oikein kevätaurinko

Lisätty: 05.04.2010 - 11:21

nyt paistaa oikein kevätaurinko ja taitanee tulla lämmin kevätpäivä

Lähteet:
Ilmatieteenlaitos Lappeenranta

Kysyjän kommentti

Kaikille kiitos,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.04.2010 - 09:00

Mouhijärvi liki kanta-hämettä,että samanlaista säätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 09:16

Pilvistä on vielä,mutta näyttää...että alkaa kirkastumaan..asteita +3,8...
Hyvää pääisiäisen-loppua sinullekkin..ihanaa,kun tänään ei tarvitse mennä työkeikoille.. saa nauttia elämästä herkutellen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.04.2010 - 09:27

Huomenta ja hyvää viimeistä pääsiäispyhää sinullekin. Etelä-Savossa + 3 ja utuisen harmaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 09:38

Lappeenrannassa paistaa aurinko ja mittari näyttää +6c,eilen sateteli hieman,lumet häviää silmissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 09:52

varsinaises -suomes on harmaata ja sumuista ,eipäs ole aurinkoa koommin näkynyt sit pitkän perjantain... kiitokset toivotuksista ja samoin sinulle , kuin myöskin kaikkille muillekkin napsulaisille :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.04.2010 - 11:54

+7 näyttää mittari ja aurinko paistaa melkein pilvettömältä taivaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 12:42

Pilvistä ja kurjannäköistä on ulkona. Koko pääsiäisen on satanut vettä tai räntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 14:36

Keskeltä Suomea säätieto sanoo: että pilvistä on ollut, ei ole auringonkehrä pahemmin loistanut.
Siinä tärkeimmät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 22:08

UUdellamaalla paistoi aamupäivällä aurinko joka meni myöhemmin pilveen.Poutaista lämpötila 6.5 astetta lämmintä.