Onko joku teistä päivittänyt Windows Xp: n seiskaan(7)?

Terve vaan kaikille.
Onko teillä on kokemuksia kysymykseen liittyen esim mahd ongelmia?

Avainsanat: windows 7

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.04.2010 - 18:00

kun teet ohjeen mukaan, uskoisin ettei ongelmia tule:
windows.microsoft.com/fi-FI/...-windows-7

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.04.2010 - 15:25

Eiköhän ne ole uusien koneiden asia. On niin vanha mylly ettei jaksa sitä vääntää.
Vaatii 4gigaa työmuistia ja sillee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 16:49

Ei oe päivitetty kun entiset on saatu pelaamaan hyvin, ei tarvis kokeilla maalaisen ja alokkaan
uuusia XZXiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 17:09

Ei ole päivitetty,minun koneessani on vista ilman 7

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.04.2010 - 19:28

Olen asentanut seiskan vain uudelle koneelle. Jossain vaiheessa oli jollain tutulla ollut häikkää tuossa päivityksessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.04.2010 - 23:06

XP:tä käytän kunnes on käyttäjäarvosteluja saatavissa. Seiskan pitäisi olla parempi kuin Vista??
Vistakin oli jo syntyessään ongelmallinen. Monissa firmoissa vaadittiin uusissa koneissa olleen Vistan päivitysmahdollisuutta takaisin XP:en ja niin tehtiin.